تاریخ انتشار: 1396/04/14 17:10
کد خبر: 198332

دربی آلمان؛ سود همراه با ریسک /برانکو و منصوریان در شرایطی کاملا حساس

پرسپولیس و استقلال در شرایطی در آلمان به مصاف هم می روند که برانکو و منصوریان با چالش های فراوانی روبرو هستند.
دربی آلمان؛ سود همراه با ریسک /برانکو و منصوریان در شرایطی کاملا حساس

شاگردان برانکو ایوانکوویچ و علیرضا منصوریان در شرایطی در یک دیدار تدارکاتی در آلمان به مصاف هم میروند که سود و البته ضررهایی همراه است.

بازیهای تدارکاتی تیم های بزرگ پایتخت مقابل یکدیگر می تواند قدری آن حساسیت های همیشگی را کم کند و معمولا در لیگ های معتبر شاهد برگزاری بازی دو غول بزرگ یک کشور مقابل هم هستیم همین باعث شده که برخی حساسیت ها و استرس ها کاش یافته و شاهد بازی های جذاب تر باشیم.

در کنار این مسئله شاهد سود کلان اسپانسرها در قبال این چنین بازیهایی هم هستیم.

اما برای استقلال و پرسپولیس که در شرایطی متفاوت نسبت به قولهای بزرگ دنیا مثل الکلاسیکوی اسپانیا دیدار رئال و بارسا قرار دارند در این دیدار هردو تیم با شرایطی ویژه و چالش های اساسی مواجه هستند.

اولین چالش ترس از باخت در شروع فصلی پر تنش و حساس است که بارها جسته و گریخته صحبت های بازیکنان دراین خصوص در رسانه ها مطرح شده است.

دومین چالش و ضروری که می تواند حتی جبران ناپذیر باشد این است که هردو تیم در کوران بدنسازی قرار دارند و برگزاری این چنین دیدارهایی ممکن است با مصدومیت هایی مواجه شود که با وجود اینکه استقلال و پرسپولیس هم اکنون چند مصدوم دارند و پرسپولیس در اواخر تیر تا شهریور با مسابقات فشرده روبرو است ممکن است به این تیم ضرر بزند.

باید دید منصوریان و برانکو چگونه با این چالش مواجه می شوند و چگونه از آن عبور می کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e5pw6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احتمال منتفی شدن دربی آلمان بیشتر شد/اتفاقی که برای برانکو و منصوریان می افتد/نگرانی استقلال از یک اتفاق