تاریخ انتشار: 1395/10/03 19:33
پرسپولیس می‌توانست 6-7 گل بزند
کد خبر: 240967

خداداد: بازیکنان ما مقابل پرسپولیس «تعطیل» بودند/ آلودگی هوای تهران باعث شد باخت ما شد

مدیرفنی تیم فوتبال سیاه‌ جامگان گفت: فکر می‌کنم آلودگی هوا باعث باخت ما شد، اگر بازی برگزار نمی‌شد حداقل ما سه گل دریافت نمی‌کردیم.
خداداد: بازیکنان ما مقابل پرسپولیس «تعطیل» بودند/ آلودگی هوای تهران باعث شد باخت ما شد

خداداد عزیزی پس از شکست 3 بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهارداشت: به نظرم اصلاً بد نباختیم. نتیجه می‌توانست خیلی بدتر از این رقم بخورد. آنها می‌توانستند به راحتی 6-7 گل به ما بزنند.

وی افزود: بازیکنان ما در این دیدار کاملاً تعطیل بودند و 2 پاس ساده به هم ندادند! قبل از بازی همه آنها رنگ‌شان پریده بود، به طوری که انگار می‌خواهند در ورزشگاه ومبلی لندن بازی کنند.بازیکنان ما در این دیدار کاملاً تعطیل بودند و دو پاس ساده به هم ندادند! قبل از بازی همه آنها رنگ‌شان پریده بود، به طوری که انگار می‌خواهند در ورزشگاه ومبلی لندن بازی کنند.

عزیزی در مورد اینکه آیا به بقای تیم سیاه جامگان در لیگ برتر امیدوار است، تصریح کرد: اکنون 15 بازی به پایان لیگ مانده است و ما در دیدارهای گذشته کیفیت بهتری داشتیم، اما در این بازی خیلی بد بودیم.

مدیرفنی سیاه جامگان در پاسخ به این پرسش که آیا کسی را به کادر فنی تیمش اضافه خواهد کرد یا خیر، اظهار کرد: خبری نیست و با همین کادر ادامه خواهیم داد. اگر بتوانیم بازیکن جدیدی را جذب خواهیم کرد که با این وضعیت بعید می‌دانم. من قبلا هم به بازیکنانم گفته بودم هر کس می‌خواهد می‌تواند از تیم جدا شود. با بازی که امروز به نمایش گذاشتند هر کسی می‌خواهد، برود.

عزیزی با اشاره به وضعیت آلودگی هوای تهران گفت: فکر می‌کنم همین آلودگی باعث باخت ما شد! اگر بازی برگزار نمی‌شد حداقل ما سه گل دریافت نمی‌کردیم.

وی در خصوص اینکه احمد نورالهی و امید عالیشاه از تیم پرسپولیس جدا خواهند شد و به خدمت سربازی خواهند رفت، گفت: سربازی اجباری است. من خودم هم در زمان جوانی مجبور شدم برای خدمت سربازی به تیمی نظامی بروم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vomgj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازهم حواشی خاص خداداد پس از شکست مقابل پرسپولیس + فیلم