تاریخ انتشار: 1395/12/11 22:23
اختصاصی| روزهای سرنوشت ساز تا قبل از تعطیلات نوروزی؛
کد خبر: 225791

دیدار با فولاد یزد و راه آهن؛ کلید صعود سپیدرود به لیگ برتر

تنها 8 گام تا رسیدن سپیدرود برای رسیدن به اهداف بزرگ باقی نمانده است.
دیدار با فولاد یزد و راه آهن؛ کلید صعود سپیدرود به لیگ برتر

به گزارش فرتاک ورزشی، صعود به لیگ برتر شاید در ابتدای فصل برای سپیدرود و هوادارانش چیزی جز یک رویا نبود ولی الان بیشتر از همیشه و هر زمانی در دسترس است و مثلث طلایی بازیکن،کادرفنی و هوادار کاری را در فوتبال ایران در حال انجام دادن است که تیم های مولتی میلیاردی موفق به انجام آن نشده اند.

تیمی صد در صد بومی البته منهای حسین کعبی که او هم با تمام وجودش برای موفقیت سپیدرود تلاش کرده و محبوب هواداران گشته یک عامل مهم در همدلی و انسجام تیمی بود که تمامی مشکلات تمام نشدنی سپیدرود را از ابتدای فصل به جان خریدند و با کمترین دریافتی برای موفقیت سپیدرود و تیم شهرشان جنگیده اند.

ارتش سرخ گیلان در 8 فینال پایانی لیگ یک در پنج دیدار خود میزبان می باشد. سپیدرود ۳۹ بازی در رشت شکست نخورده (طی  فصل) و خوب می داند که این پنج بازی می تواند صعود سپیدرود را به لیگ برتر قطعی کند. قبل از تعطیلات نوروز و در 2 بازی متوالی خانگی در عضدی به ترتیب میزبان فولاد یزد تیم هفدهم جدول و راه آهن تیم دوازدهم جدول می باشد.شاید روی کاغذ کسب 6امتیاز کامل از این دو بازی با حضور پانزده هزار نفری هواداران و انگیزه بالای بازیکنان و کادرفنی سپیدرود کار چندان سختی نباشد اما قطع به یقین هیچ بازی آسانی در لیگ یک وجود ندارد و به خصوص تیم فولاد یزد برای نجات خود از قعر جدول برای کسب امتیاز در رشت دست به هر کاری خواهد زد و نباید گول نتایج ضعیف این تیم را در هفته های گذشته خورد.

راه آهن نیز علی رغم از دست دادن چند مهره کلیدی در نیم فصل در بازیهای گذشته رقیب سرسختی برای حریفان نشان داده و این تیم جوان اصول فوتبال را به خوبی رعایت می کند.

سپیدرود در صورت کسب هر 6 امتیاز این دو دیدار ۵۳ امتیازی می شود و تا پایان هفته بیست و هشتم و در فاصله شش هفته تا پایان بازیها به میانگین ۱٫۸۹ امتیاز در هر بازی خواهد رسید که بالاتر از استاندارد امتیاز برای صعود به لیگ برتر طبق میانگین سال های گذشته لیگ یک می باشد. جایی که ماشین سازی تبریز و نفت آبادان فصل گذشته با میانگین ۱٫۶۵ امتیاز در هر بازی موفق به صعود به لیگ برتر شدند و با توجه به فشردگی بیش از حد رقابت های امسال پیش بینی می شود تیم های صعود کننده کافیست امتیاز ۵۸ یعنی میانگین ۱٫۷ امتیاز در هر بازی را کسب کنند و بعید به نظر می رسد تیم های صعود کننده نیازی به امتیاز بیشتر از ۵۸ داشته باشند.نهایت امتیازات برای صعود بین ۵۷ تا ۶۱ امتیاز می باشد..

با توجه به 6 دیدار باقیمانده سپیدرود بعد از تعطیلات نوروز که باز هم سه بازی خانگی می باشد به نظر می رسد با کسب ۵ تا ۶ امتیاز در ۶ بازی، سپیدرود را می توان به طور قطع یکی از تیم های صعود کننده به لیگ برتر دانست..

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vwjbb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست 18 نفره سپیدرود مقابل مس رفسنجان+ترکیب احتمالی
اختصاصی| یاران نظرمحمدی به خط شدند؛