تاریخ انتشار: 1395/12/08 20:31
اختصاصی| خونه به خونه - ایرانجوان؛
کد خبر: 226543

حمله شیرهای مازنی به لشگر نصفه و نیمه ایرانجوان

هفته بیست و ششم لیگ یک، روز دوشنبه در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود و طبق پیش بینی، در این هفته نیز شاهد صف آرائی مدعیان صعود به لیگ برتر مقابل همدیگر خواهیم بود.
حمله شیرهای مازنی به لشگر نصفه و نیمه ایرانجوان

به گزارش فرتاک ورزشی، در هفته بیست و سوم، تیم خونه به خونه پس از شکست مقابل آلومینیوم اراک با 32 امتیاز و اختلافی 11 امتیازی نسبت به صدر جدول، در رده دهم جدول جای گرفت تا به نوعی ناامیدی فوتبال دوستان مازندران را در پی داشته باشد.

اما دو عامل سبب گردید تا دست نشان و شاگردانش نگاهی امیدوارانه به لیگ داشته باشند و با قدرت به کار خود ادامه دهند. سرمربی خونه به خونه دست نشان پس از قبول نیمکت سرمربیگری خونه به خونه، تمرینات خاصی را برای این تیم در نظر گرفت تا شاگردانش هفته به هفته به آمادگی بدنی بیشتری برسند و در کنار آن نیز رفاقت و همدلی بسیار خوبی بین آنها رقم خورد. ظاهرا در این تیم دیگر از تسویه حساب های شخصی خبری نیست.

دست نشان با تفکراتش، شایسته سالاری را به بازیکنانش القاء کرد و اکنون یک خونه به خونه ای به خوبی می داند در صورتی در ترکیب تیم جای خواهد داشت که نسبت به سایر بازیکنان از آمادگی بیشتری برخوردار باشد. مسئله ای که سبب شد نیمکت نشینان تیم نیز نگاهی منطقی به آن داشته باشند و در طول نود دقیقه بازی، احساسات و دغدغه شان کمتر از بازیکنان فیکس تیم نباشند.

عامل دیگری که تیم خونه به خونه را مجاب کرد همچنان بازی ها را جدی بگیرد و به ناامیدی بی اعتنا باشد، کثرت مدعیان صعود به لیگ برتر و تقابل آنها در هفته های باقیمانده می باشد. تقابلی که هر هفته سبب برهم خوردن تعادل و از دست دادن امتیازات تعدادی از این تیم ها را رقم خواهد زد.

به نتایج زیر دقت کنید: 

در هفته بیست و چهارم، خونه به خونه مقابل وحدت یزد به برتری دست می یابد ولی مس رفسنجان مقابل مس کرمان، بادران مقابل اکسین و ملوان مقابل گل گهر به نتیجه تساوی دست می یابند و سپیدرود نیز در اراک مقابل آلومنیوم شکست می خورد.

این نتایج امیدوار کننده در هفته بیست و پنجم نیز تداوم پیدا کرد. خونه به خونه در تهران مقابل تیم سرسخت راه آهن به برتری دست می یابد ولی مس مقابل ملوان و اکسین نیز مقابل پارس جنوبی تن به تساوی می دهند و شرایط به گونه ای رقم می خورد که در 9 هفته به پایان مسابقات فاصله امتیاز خونه به خونه با صدر جدول به 8 امتیاز و با تیم رده دومی به 5 امتیاز می رسد.

و اما روز دوشنبه در هفته بیست و ششم این رقابت ها نیز باز هم باید شاهد چند تقابل حساس بالانشینان باشیم. بادران باید در تهران به مصاف گل گهر برود، مس رفسنجان باید از سپیدرود پذیرائی کند، نساجی نیز در اهواز به مصاف استقلال این شهر می رود و پارس جنوبی هم در مس کرمان را پیش رو خواهد داشت.

حال این تیم خونه به خونه است که به مانند دو هفته گذشته باید از این فرصت استفاده کند و جدالش با ایرانجوان بوشهر را با برد پشت سر بگذارد تا نفس گرمش بیخ گوش مدعیان احساس شود. دیداری که به زعم نادر دست نشان و بازیکنان خونه به خونه سخت ترین دیدار این تیم در طی 9 دیدار باقیمانده می باشد و از دید آنها به هیچ عنوان نباید تیم بوشهری را که طی هفته های اخیر شکست در خانه اش را زده است و سایه سنگین سقوط را بر سر خود احساس می کند، دست کم گرفت.

شاید برد خونه به خونه مقابل ایرانجوان تحول خاصی را در جدول رده بندی برای این تیم در پی نداشته باشد و حتی جایگاه این تیم در رده هشتم جدول تغییر نکند. اتفاقی که همچنان مربیان و بازیکنان خونه به خونه به آن دل نبسته اند و بدون توجه به جدول فقط به حریف آینده شان فکر می کنند. مهم این است که فاصله امتیاز این تیم با صدرنشینان کاهش یابد. کما اینکه طی دو هفته اخیر شاهد آن بودیم و فوتبال دوستان مازندران را امیدوار کرده است تا با برد این تیم مقابل ایرانجوان، این فاصله کمتر نیز شود.

شکی نیست از سه امتیاز دیدار با ایرانجوان نمی توان به سادگی گذشت. خونه به خونه در این دیدار محکوم به پیروزی است و هواداران متعصب این تیم در کنار احترام به تیم خوب بوشهری و داوران مسابقه، باید نهایت تلاش خود را برای حمایت از این تیم به کار گیرند تا فوتبال مازندران بیش از پیش به آینده این تیم در این فصل از رقابت ها امیدوار شود.

بدون شک هواداران خونه به خونه با توجه به شرایط جدول، نگاه بسیار ویژه ای به دیدار این هفته تیم شان خواهند داشت و ساعت 14:30 دقیقه روز دوشنبه به ورزشگاه پیر هفت تیر بابل خواهند آمد تا سومین پیروزی پیاپی تیم شان را با شیران بیشه مازندران جشن بگیرند.

نویسنده: "محمد نعمتی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vwvjj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ارتش ایرانجوان با لشگری از محروم و مصدوم در بابل
اختصاصی| کار سخت مفتخر، ناممکن شد؛

تقابل سعید ابراهیم پور با بچه محل‎ها
اختصاصی| بازگشت ابراهیم پور به خانه؛