تاریخ انتشار: 1395/11/11 23:09
کد خبر: 232422

حاج‌محمدی: در استقلال با یک نفر مشکل داشتم

حاج‌محمدی: در استقلال با یک نفر مشکل داشتم

تقابل استقلال و ماشین‌سازی، یک تقابل بسیار جالب در دل خود دارد؛ منصوریان ـ حاج‌محمدی. امین در استقلال مورد غضب منصوریان بود و در نیم‌فصل حتی یک بار روی نیمکت ننشست. وقتی از حاج‌محمدی درباره آن اتفاقات و تقابل با منصوریان می‌پرسیم، پاسخ می‌دهد: اتفاقاتی بود که تمام شد. دوست ندارم درباره گذشته حرف بزنم. هدفم این است که بتوانم در ماشین‌سازی موفق باشم.

او ادامه می‌دهد: من با هیچ یک از بازیکنان استقلال مشکلی نداشته و ندارم. مدتی که در استقلال بودم، با تمام بازیکنان رابطه نزدیک داشتم. مشکل من با شخص دیگری بود. فکر می‌کنم، همه می‌دانند که منظور من چه کسی است!» حاج‌محمدی در پاسخ این سوال که آیا سمت منصوریان می‌رود، ادامه می‌دهد: نمی‌دانم، اصلا به این موضوع فکر نکرده‌ام. باید روز بازی برسد...

حاج‌محمدی درباره حساسیت بازی هم می‌گوید: با این که مقابل تیم سابقم بازی می‌کنم، اما انگیزه خاصی ندارم. قرار است مقابل تیمی بازی کنم که تیم محبوب من بوده و هست. من از بچگی عاشق استقلال بودم، اما این را در نظر بگیرید که من الان بازیکن ماشین‌سازی هستم و باید برای تیمی که در آن عضویت دارم و متعهد هستم، از تمام توانم استفاده کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yr57a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کری بازیکن جداشده استقلال برای پرسپولیسی ها با شماره 44

استقلال نبرد دربی را قبل از شروع به پرسپولیس باخت