تاریخ انتشار: 1395/11/02 12:46
کد خبر: 234549

فاجعه ای بزرگ برای استقلال: دقیقه ای 53 میلیون

فاجعه ای بزرگ برای استقلال: دقیقه ای 53 میلیون

استقلال و علیرضا منصوریان فقط در لیگ شکست نخورده‌اند. آنها نقل و انتقالات را هم باختند. بخصوص وقتی ابتدای فصل با امین حاج محمدی و میثم مجیدی ادامه همکاری دادند و آرش افشین را با قراردادی بالا به خدمت گرفتند. سرمربی استقلال آرش افشین را خرید تا تنها 34 دقیقه از او استفاده کند؛ 34 دقیقه در 17 بازی. ماجرای میثم مجیدی و امین حاج‌محمدی هم فرقی با افشین ندارد.
حاج‌محمدی با حضور منصوریان در استقلال بود که به ادامه بازی در این تیم امیدوار شد. قرارداد او سرسام‌آور بود. یک میلیارد و صد میلیون تومان برای یک فصل. منصوریان اما هرگز از حاج‌محمدی استفاده نکرد؛ حتی برای یک دقیقه. میثم مجیدی هم با تشخیص منصوریان فقط 9 دقیقه به میدان رفت تا نیم‌فصل تلخی را پشت سر بگذارد. افشین، مجیدی و حاج‌محمدی روی هم 3/2 میلیارد هزینه روی دست استقلال گذاشتند. آرش افشین با قراردادی 500 میلیونی جذب استقلال شد و میثم مجیدی و امین حاج‌محمدی هم به ترتیب با قراردادهایی 700 و 1/1 میلیاردی در استقلال ماندند. حال آنکه هر سه بازیکن در مجموع 43 دقیقه برای استقلال بازی کرده‌اند. یعنی به ازای هر دقیقه، 53 میلیون برای این بازیکنان که البته هنوز این مبالغ پرداخت نشده است.
هزینه‌ای سرسام‌آور و هنگفت که برای این باشگاه یک فاجعه بزرگ محسوب می‌شود. منصوریان نه تنها تا پایان هفته هفدهم لیگ را به سایر رقبای خود واگذار کرده، بلکه در فصل نقل و انتقالات هم به مهره‌ای غیر قابل اطمینان تبدیل شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36apoy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان قید این هفت نفر را میزند
تمام بازیکنانی که نیم فصل از استقلال میروند