تاریخ انتشار: 1403/02/03 08:08
کد خبر: 1273453

گلی به ارزش سه امتیاز برای استقلال

با دو گلی که شمس آذر در ۱۵ دقیقه پایانی دیدار با استقلال به ثمر رساند گل دقیقه ۷۶ محمدحسین مرادمند بیش از زمانی که به ثمر رسید ارزشمند شد.
گلی به ارزش سه امتیاز برای استقلال

به گزارش فرتاک ورزشی

پرواز بلند محمد حسین مرادمند و ضربه سر او تبدیل به گلی شد که استقلال توانست با یک اختلاف نسبت به تیم شمس‌آذر قزوین ۳ امتیاز حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر را نیز به مجموع امتیازات قبلی‌اش اضافه کند و صدرنشینی خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر را ادامه دهد.

با نگاهی به نفراتی که در این فصل برای استقلال گل زده‌اند مشخص می‌شود این موضوع محدود به امثال محمد محبی یا مهدی قائدی‌ها(مهاجمان) نیست که در فصل گذشته مجموعاً ۲۲ گل از گل‌های استقلال را به ثمر رساندند بلکه در این فصل همه بازیکنان استقلال در امر گلزنی مشارکت دارند و به ویژه مدافعانی مثل محمد حسین مرادمند یا آرمین سهرابیان تا اینجا توانسته‌اند بارها (۶ بار - ۴ گل سهرابیان و ۲ گل مرادمند) و به دفعات در روزهای حساس برای تیم‌شان گلزنی کنند.

برای نمونه حضور به موقع محمدحسین مرادمند درون محوطه جریمه حریف و زدن گل سوم به تیمی که تا اینجا یقه بسیاری از تیم‌های گردن کلفت لیگ برتر را گرفته، کمک کرد تا استقلال با همان یک اختلاف گل در نهایت ۳ بر ۲ تیم قزوینی را شکست بدهد و ۳ امتیاز حساس هفته گذشته لیگ برتر را به مجموع امتیازات قبلی‌اش بیفزاید.

این شرایط مطلوب در استقلال این فصل در حالی وجود دارد که حالا موتور گلزنی بازیکن آرژانتینی استقلال هم روشن شده و او نیز در هفته‌های اخیر توانسته با به ثمر رساندن گل در این زمینه به هم‌تیمی‌هایش کمک کند تا کادر فنی با خیالی آسوده‌تر به هفته‌های پیش رو نگاه کرده و برنامه‌ریزی داشته باشد.

از سوی دیگر باز هم باید به تولد دوباره مهرداد محمدی اشاره کرد که بعد از بیش از ۶ ماه گل نزدن برای استقلال حالا بار دیگر با یک دبل به موقع کمک کرد تا استقلال در هفته‌ای که نزدیک بود با افت محسوس بعد از به ثمر رساندن گل سوم در خطر از دست دادن امتیازات کامل دیدار مقابل شمس‌آذر باشد سه امتیاز بگیرد و با ۵۳ امتیاز در صدر جدول باقی بماند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/adqxqg

آخرین اخبار