تاریخ انتشار: 1395/09/06 23:06
حمایت مدیرعامل منطقه آزاد کیش از بانی گستر ؛
کد خبر: 246722

روزهای خوش در راه است؛ بانی گستر در حضور دکتر مونسان پیروز شد

حمایت دکتر مونسان مدیر منطقه آزاد کیش از نماینده فوتبال کیش (بانی گستر کیش)
روزهای خوش در راه است؛ بانی گستر در حضور دکتر مونسان پیروز شد

به گزارش فرتاک ورزشی، دیدار هف سمنان و بانی گستر کیش در حالی امروز در جزیره زیبای کیش و ورزشگاه المپیک برگزار گردید که یک مهمان ویژه داشت تا شاگردان رسول غنی زاده در حضور مدیرعامل ورزشدوست این جزیره مرجانی، موفق شوند حریف را شکست داده و به سه امتیاز شیرین دست یابند.

دکتر علی اصغر مونسان که همواره در طی مدت حضورش در عرصه مدیریت نشان داده به امر ورزش توجه خاص داشته و دوست دارد حمایت های خود را از جوانان به طور مداوم داشته باشد، این بار به همراه مهندس قدرت ابراهیمی و حسین جلالی  مدیر ورزش کیش و محمود پازوکی در ورزشگاه حاضر شد تا شاهد هنر نمایی بازیکنان سخت کوش  بانی گستر باشند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش این مسابقه را از ابتدا تا انتها و با اشتیاق به تماشا نشست تا بعد از پیروزی بانی گستر، خنده برلبان او و دیگر همراهان حاضر شود و با این لبخند، روحیه بازیکنان و کادر فنی و دیگر عوامل را که مدت های مدیدی بود با مشکلات دست و پنجه نرم می کردند نمایان سازد.

بدون شک حضور  نفر اول منطقه آزاد کیش در ورزشگاه نشان دهند علاقه وافر دکتر مونسان  به امر ورزش به ویژه فوتبال است که علی رغم مشغله های  فراوان کاری،  ساعاتی را  به همراه معاونان  و مدیران جزیره  با شوق و ذوق زیاد اینچنین در ورزشگاه حاضر شده تا با حضورش حمایت خود را از این تیم نشان دهد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، سابقه عضویت در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را نیز در کارنامه  ورزشی  خود دارد و یکی از گزینه های مورد نظر برای وزارت ورزش و جوانان بود که همین امر بیانگر این موضوع است که این مدیر ورزشی تا چه اندازه می تواند در موفقیت بانی گستر  که تنها تیم جزیره در لیگ های سراسری فوتبال است، موثر باشد و این حضور می تواند پیامی باشد برای دکتر علاقه بند و اعضای هیات مدیره و کادر فنی  و تک تک بازیکنان که  کمال استفاده را برده و  نتایج ضعیف هفته های قبل را با تلاش و جدیت فراوان جبران  نمایند.

دکتر علاقه بند مالک باشگاه بانی گستر کیش  و دکتر ابراهیم ربطی مدیر عامل باشگاه در تلاش هستند  که مشکلات بوجود آمده که از ابتدای فصل  همه ارکان باشگاه را در بر گرفته بود را با همفکری و کار گروهی و حمایت مالی  و معنوی بر طرف نمایند.

لازم به ذکر است بانی گستر کیش امروز موفق شد تیم هف سمنان صدر جدولی را با نتیجه 2 بر 1 با شکست روبرو نماید  و تا حدودی به وضعیت خود رد جدول سر و سامان دهد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yw6vj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قول مسئولان کیش برای حمایت از بانی گستر