تاریخ انتشار: 1395/06/24 10:34
جای هیچ اشتباهی نیست
کد خبر: 261570

فلاحی:هافبک ها و مدافعان رونده دلیل گل زنی ما هستند

تیم ما زیاد گل می زند چون هافبک ها و مدافعان کناری خوبی داریم که رونده هستند و در کار هجومی شرکت می کنند .
فلاحی:هافبک ها و مدافعان رونده دلیل گل زنی ما هستند

امیر فلاحی گفت:برای پیروزی در بازی با شهرداری قدس به میدان می رویم.چرا که در رقابت فشرده ای که بین تیم های مدعی وجود دارد جای هیچ اشتباهی نیست.

سرمربی تیم نوجوانان پیکان در خصوص پیروزی های پر گل تیمش افزود:تیم ما زیاد گل می زند چون موقعیت زیاد ایجاد می کند. ما هافبک ها و مدافعان کناری خوبی داریم که رونده هستند و در کار هجومی شرکت می کنند از این رو تیممان رو به جلو بازی می کند و موقعیت های گل زنی بدست می آوریم.

مربی این تیم که بازی اول فصل جاری را با شکست آغاز کرد ادامه داد:تیم ما نسبت به فصل قبل تغییرات زیادی داشت . ما موفق شدیم از تیم نونهالان فقط چهار بازیکن به جمع خود اضافه کنیم و ترکیب تازه ای داریم. از طرفی چون بیشتر زمان خود را صرف تست گرفتن و جذب بازیکن کردیم فرصت کمی برای بازی تدارکاتی داشتیم و تیم چندان هماهنگ نبود.اما از هفته دوم کار روی روال افتاد و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی به شانس تیمش برای قهرمانی اشاره کرد و گفت:ما فصل قبل هم باید قهرمان می شدیم ولی به خاطر اشتباه سرپرست تیم یکی از بازی های برده ما 3 بر صفر شد و سه امتیاز از ما گرفتند تا قهرمانی را از دست بدهیم. با این حال من هیچ وقت با تفکر قهرمانی به تیمم نگاه نمی کنم و هدف من بیشتر از قهرمانی آموزش به این بازیکنان است به طوری که در طول عمر فوتبالشان به کارشان بیاید.اما همیشه تلاش می کنیم .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yyejy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه لیگ برتر نوجوانان