تاریخ انتشار: 1398/08/15 11:28
کد خبر: 81771

خوشحالم که توانستم به پیروزی تیم کمک کنم!

اشرف حکیمی، ستاره مراکشی دورتموند، معتقد است که حضور در این تیم باعث خوش شانسی او است.
خوشحالم که توانستم به پیروزی تیم کمک کنم!

دورتموند دیشب در یک دیدار بسیار حساس میزبان اینتر بود. دورتموندی‌ها در نیمه اول نمایش نا امید کننده ای ارائه داده و با دو گل از حریف خود عقب افتادند. در نیمه دوم اما شرایط کاملاً تغییر کرد و شاگردان لوسین فاوره سه گل وارد دروازه حریف کردند تا سه امتیاز مهم و شیرین را به حساب خود واریز کنند.

اشرف حکیمی، ستاره مراکشی دورتموند، در بازی دیشب بهترین بازیکن تیمش بود و موفق شد دو گل وارد دروازه حریف کند. او پیش از این در بازی مقابل اسلاویا پراگ نیز هر دو گل تیمش را به ثمر رسانده بود. حکیمی حالا با ۴ گل زده بهترین گلزن دورتموند در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به حساب می آید.

او پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: " در نیمه اول خیلی بد عمل کردیم و دو گل دریافت کردیم اما بین دو نیمه و در رختکن همدل شدیم که با تمام وجود برای پیروزی در نیمه دوم تلاش کنیم. باعث خوشحالی بود که در نیمه دوم اوضاع کاملاً طبق آن چیزی که می خواستیم پیش رفت و در نهایت موفق شدیم پیروز زمین مسابقه را ترک کنیم."

حکیمی در ادامه گفت: " تعجب می‌کنم که بهترین گلزن دورتموند در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا هستم. حضور در دورتموند باعث خوش شانسی من است و من کاملا از این موضوع خوشحال و هیجان زده هستم. به سختی در تمرینات تلاش می کنم و خوشحالم که توانستم به پیروزی تیم در بازی امشب کمک کنم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zxlnb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مدافع قرضی رئال مادرید؛ خواهان ماندن در دورتموند