تاریخ انتشار: 1400/06/11 16:28
کد خبر: 34092

شب تاریخی ستاره جذاب و خوش تکنیک استقلال + عکس

جعفر محتاری فر ، بازیکن ریز نقش استقلال یکی از هافبک های خوب استقلال در دهه ۶۰بود.
شب تاریخی ستاره جذاب و خوش تکنیک استقلال + عکس

اگر بخواهیم بهترین سال هافبک خوش تکنیک و گلزن تیم فوتبال استقلال را در دهه ۶۰و ۷۰نام ببریم ، بی شک سال ۱۳۶۴خواهد بود. جعفر محتاری فر در آن سالها با وجود ستاره های بزرگ استقلال در خط هافبک ، یکی از بازیکنان اصلی این تیم بود و در سال ۶۴یکی از بهترین های باشگاه استقلال بود.

حضور بزرگانی چون ، بهتاش فریبا، رضا نعلچگر، رضا احدی،شاهرخ بیانی ، مجید نامجو مطلق و سعید مراغه چیان نیز نمی توانست او را از ترکیب استقلال دور کند.

جعفر محتاری فردر رقابت های باشگاه های تهران یک شب رویایی را برای خودش و استقلال رقم زده است . او ۳۴سال پیش و در روز ۱۱شهریور سال ۱۳۶۴ در دیدار استقلال برابر برق تهران موفق به زدن ۴گل شد تا پوکر تاریخی را به نام خودش رقم بزند.

مختاری فر در آن سال با همان قامت نه چندان بلند خود در وقت های اضافه نیمه نهایی جام باشگاه های تهران و در دیدار با هما گل برتری استقلال را با ضربه سر به ثمر رساند تا با گلزنی او استقلال به فینال باشگاه های تهران برسد و ضمن شکست شاهین در فینال و گرفتن انتقام دیدار دور گروهی به مقام قهرمانی باشگاه های تهران برسد.

جعفر محتاری فر 34سال پیش و در روز 11شهریور 1364 در دیدار استقلال برابر برق موفق به زدن 4گل شد تا پوکر تاریخی را به نام خودش رقم بزند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wznd5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



فرهاد مجیدی در نشست خبری شرکت نکرد