تاریخ انتشار: 1400/08/18 00:24
کد خبر: 30575

واکنش ستاره بارسلونا به یک شایعه عجیب!

فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی بارسلونا شایعات اخیر در مورد عدم تمایل به بازی برای این تیم را تکذیب کرد.
واکنش ستاره بارسلونا به یک شایعه عجیب!

 هفته گذشته و در جریان تساوی عجیب بارسلونا مقابل سلتاویگو بود که اخباری در مورد عدم تمایل فیلیپ کوتینیو به ورود به میدان به جای آنسو فاتی مصدوم و سرپیچی از دستور رونالد کومان منتشر شد. حالا فیلیپ کوتینیو که برای حضور در اردوی تیم ملی برزیل راهی کشور خود شده، این شایعات را تکذیب کرده و البته در مورد حضور ژاوی روی نیمکت بارسلونا نیز صحبت کرد.

 

فیلیپ کوتینیو گفت: "وقتی به خانه رسیدم و چنین خبرهایی را دیدم کمی تعجب کردم. در زندگی ام هیچ وقت مرتکب این رفتار غیر حرفه ای نشده ام. من همیشه به همه احترام گذاشتم و عیبی ندارد، به نظر شما خبرنگاران هم احترام می گذارم. من به طور کامل از دوران مصدومیت خود گذشته و حالا احساس بسیار خوبی دارم. من فقط به زمان نیاز دارم تا بهترین سطح خود را ارائه دهم.

 

 

بدیهی است که دوری 9 ماهه از میادین و سه عمل متوالی روی یک زانو آسان نیست. اما حالا من احساس درد دارم و نه ناراحتی. من برای بازگشت بعد از این سه جراحی تلاش زیادی کردم و البته تا امرز فرصت نداشتم در چند بازی متوالی به میدان بروم. اما من برای حضور در اردوی تیم ملی برزیل زحمت فراوانی کشیدم و مهم ترین مسئله همین است.

 

تغییر و تحول روی نیمکت بارسلونا؟ ژاوی یک بازیکن بزرگ و اسطوره بزرگ فوتبال بوده است. اکنون ژاوی در بارسلونا به خانه خود بازگشته و  من امیدوارم بتوانیم با این گروه از بازیکنان بسیار موفق باشیم. من یک بار وقتی برای درمان راهی قطر شده بودم،  توانستم با او صحبت کنم و می‌دانم که ژاوی مرد بزرگی است. ژاوی قطعا در بارسلونا موفق خواهد شد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qj8w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کوتینیو: می‌خواهم کارهای مهمی برای بارسا انجام دهم