تاریخ انتشار: 1401/11/03 13:17
کد خبر: 11489

دست های خالی بیاتلو و امیدی که زنده است!

وحید بیاتلو این روزها در خوشه طلایی دوران سختی را می گذارند.
دست های خالی بیاتلو و امیدی که زنده است!

وحیدبیاتلو سرمربی جوانی که پله های ترقی را خیلی زود طی کرد و با تیم فوتبال نود ارومیه هم از سقوط فرار کرد و هم مدعی صعود شد به تیم ماشین سازی در لیگ برتر هم رسید اما آنجا هم اسیر مشکلات مالی شد و خیلی زود از این تیم جدا شد تا با خوشه طلایی به رویای صعود برسد.

بیاتلو با خوشه طلایی عملکرد غیر قابل انتظاری داشت و موفق شد تیمی که در رتبه چهاردهم تحویل گرفت را به مدعی جدی صعود تبدیل کند تا اینکه در آن مقطع هم باز اسیر مشکلات مالی شد و در آخر تیمش موفق نشد صعود کند.

بیاتلو جوان اما باتجربه فصل بعد در نیم فصل به خوشه طلایی ساوه آمد تا این بار موفق به تکرار نتایج خوبش شود اما در کمال ناباوری با اعتصاب بازیکنان و عدم حضور مقابل مس کرمان رو به رو شد تا با این اتفاقات از این تیم جدا شود.

این سرمربی در این فصل به تیم دریا بابل رفت تا در شهر بهار نارنج به دنبال رویاهای جدیدی باشد که بازهم در آنجا با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرد اما نتایج خوبی گرفت تا اینکه کارد به استخوان رسید و از این تیم جدا شد و بازهم راهی خوشه طلایی شد.

این بار در ابتدا وحید بیاتلو با طلایی پوشان نتایج خوبی گرفت و در حال تکرار روزهای خوب گذشته بود تا اینکه موعد پرداخت معوقات بازیکنان از سر رسید، مشکل مالی گویا قرار نبود دست از سر بیاتلو بردارد و این بارهم با توجه به عدم تزریق پول تیمش در یک بازی رسمی حضور پیدا نکرد تا اتفاقات سختی پیش روی این سرمربی قرار بگیرد.

اما حالا وحید بیاتلو در سخت ترین مقطع سرمربی گری خودش قرار گرفته است و این بار تصمیم گرفت در شرایطی سخت تر از سال نخست نود ارومیه خودش را امتحان کند، او حالا باید با ۱۸ بازیکن که نیمی از آنها زیر ۲۳ سال دارند و تجربه لیگ یک را ندارند به جنگ رقبا برود تا بازهم توانایی خودش را به همگان ثابت کند که با دست های خالی کار های بزرگی از او بر می آید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qk5j3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدال کهکشانی‌های لیگ یک با همسایه جدولی
استقلال خوزستان-خوشه طلایی ساوه؛

بهترین سرمربی هفته دوازدهم لیگ یک معرفی شد
با نظر کارشناسان فرتاک ورزشی؛