تاریخ انتشار: 1395/12/03 17:37
کد خبر: 227613

دست نشان: انتظار زیادی از خودم و بازیکنانم دارم

نادر دست نشان سرمربی تیم خونه به خونه می گوید که تیمش برای صعود باید در دیدارهای آینده پیروز شود و به تیم های دیگر کاری نداشته باشد.
دست نشان: انتظار زیادی از خودم و بازیکنانم دارم

نادر دست نشان سرمربی تیم خونه به خونه در مورد پیروزی ارزشمند این تیم در تهران مقابل راه آهن که بار دیگر این تیم را به عنوان مدعی صعودمطرح کرد، به "ورزش سه" گفت: بعد از شکست هایی که پیش از حضور من در تیم به دست آمده بود و همینطور دو شکستی که در حضور من اتفاق افتاد، طبیعتا مشکلاتی داشتیم. راه آهن هم در مقابل ما تیم جوان و با انگیزه ای نشان داد که 90 دقیقه عرصه را بر ما تنگ کرده بود؛ جوان های این تیم خیلی خوب کار کردند و یک بار هم توپ را به دیرک دروازه ما زدند ولی در مجموع ما در نیمه اول و دوم تیم برتر میدان بودیم و در پایان هم بازی را بردیم. بازی سخت و نفس گیری برای تیم ما بود و این بازی تقابل جوان ها و با تجربه ها بود.

دست نشان در مورد اینکه چه فاکتورهایی می تواند تعیین کننده در صعود تیم به لیگ برتر باشد ، عنوان کرد: این موضوع به خود ما بستگی دارد؛ ما اگر بتوانیم در بازی های آینده برنده باشیم می توانیم صعود کنیم. در آینده ما هم با تیم های بالای جدول بازی داریم و هم تیم های پایین جدول و در این بازی ها نیاز به پیروزی داریم و در این صورت می توانیم به صدر جدول برسیم. با توجه به جدول رده بندی 10 تیم مدعی صعود هستند و ما هم خارج از این 10 تیم نیستیم.

سرمربی تیم خونه به خونه ادامه داد: روزی که مسئولیت قبول کردم به بازیکنان گفتم که در این 13 بازی اگر صدرنشین شویم می توانیم به لیگ برتر صعود کنیم. من هم از خودم و هم از بازیکنانم که برخی از آنها مثل پژمان نوری تجربه های زیادی دارند، انتظار بالایی دارم.

دست نشان با اشاره به این موضوع که با حضور او در بابل دو چیز در تیم تغییر یافته ادامه داد: وقتی به تیم آمدم دو چیز در تیم تغییر کرده است؛ یکی اتحاد و همدلی است که بین بازیکنان ایجاد شده و دومی تغییر در شیوه تمرینات است؛ ما قبلا خیلی درجا بازی می کردیم ولی در همین دیدار برابر راه آهن دوندگی خوبی داشتیم.

سرمربی نیم فصل اول تیم صنعت نفت آبادان در مورد داوری های لیگ یک گفت: از داوری های اصلا راضی نیستیم و روز گذشته هم یک پنالتی برای ما گرفته نشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mlamw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


با گلزنی روح الله باقری خونه به خونه باز هم مدعی شد
با دومین پیروزی متوالی

بادران و ربیعی در انتظار روزهای آفتابی/ بیم و امید در اردوی بادرانی ها
اختصاصی| ربیعی در هوای بد خوزستان رستگار می شود؟؛

سنگباران فیروز کریمی در خانه
گزارشی از یک مخالفت؛