تاریخ انتشار: 1397/08/18 20:15
کد خبر: 122521

ادامه روزهای خوش ژنرال در اصفهان

طلایی پوشان اصفهان به راحتی سایپا را شکست دادند.
ادامه روزهای خوش ژنرال در اصفهان

 هفته یازدهم لیگ برتر ایران امروز جمعه از ساعت 16:30 در اصفهان پیگیری شد که در یکی از حساس ترین دیدار ها سپاهان برابر سایپا قرار گرفت.

ترکیب ابتدایی دو تیم به شرح زیر بود:

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، سعید آقایی، خالد شفیعی، سیاوش یزدانی، حسن جعفری، حامد بحیرایی، بختیار رحمانی، ولادیمیر کومان، ساسان انصاری، سجاد شهباززاده و استنلی کی‌روش

ترکیب سایپا: محمدحسین اکبر منادی، رضا علیاری، ساموئل سارفو، مهرداد کفشگری، آرش رضاوند، مهدی ترابی، علی دشتی، رضا اسدی، امید خالدی، آرمان رمضانی و محمدامین حاج محمدی

بازی با شروع طوفانی میزبان آغاز شد و سایپا در همان ابتدا به لاک دفاعی فرو رفت اما برتری تاکتیکی تیم قلعه نوعی به تیم دایی منجر شد تا زرد پوشان اصفهانی ابتدا در دقیقه 16 با ضربه استنلی کی روش گل اول را وارد دروازه سایپا کرد. تنها دو دقیقه بعد خالد شفیعی موفق شد گل دوم سپاهان را به ثمر برساند تا نیمه اول این دیدار با همین نتیجه به پایان برسد.

در 45 دقیقه دوم سایپا به دنبال جبران گل خورده بود اما تلاش های شاگردان دایی راه به جایی نبرد تا کی روش در دقیقه 79 بار دیگر دروازه اکبر منادی را باز کند تا بازی 3-0 به سود میزبان شود. بازی در ادامه گل دیگری در بر نداشت تا سپاهان با این پیروزی 25 امتیازی شود و در رده دوم بایستد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xg5wq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استعفای قلعه‌نویی از سپاهان تکذیب شد