تاریخ انتشار: 1398/02/26 07:54
کد خبر: 99927

پیش بازی ماشین سازی - پدیده؛ آخرین تلاش های یاران یحیی برای کسب سهمیه

جدالی حساس که شاید تکلیف یکی از سهمیه های لیگ قهرمانان آسیا را مشخص کند.
پیش بازی ماشین سازی - پدیده؛ آخرین تلاش های یاران یحیی برای کسب سهمیه

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که در هفته های پایانی لیگ برتر به ترتیب مقال تمامی مدعیان قهرمانی به میدان رفت، این بار رو در روی پدیده قرار خواهد گرفت. شاگردان رضا مهاجری پس از بازی خوب خود در ورزشگاه آزادی و متوقف کردن پرسپولیس، بازی های هفته سی ام را به نوعی حساس تر کرد.

نمایش ماشین سازی در هفته بیست و نهم کار قهرمانی را به هفته سی ام کشاند. شاگردان رضا مهاجری در این دیدار هم انگیزه فراوانی دارند تا با شکست پدیده، راه را برای سهمیه گرفتن تراکتورسازی هموار کنند. چشم و امید تیم های بالای جدول که برای کسب سهمیه می جنگند به تیم ماشین سازی است.

شاگردان یحیی گل محمدی که نمایش بسیار خوبی را در دیدار مقابل سپاهان از خود به نمایش گذاشتند، در این دیدار کار بسیار سختی را رو در روی ماشین سازی دارند. شاگردان یحیی گل محمدی به خوبی می دانند که به علت شباهت فراوان سبک بازی دو تیم و شناخت مربیان دو تیم از یکدیگر، کار آسانی رو در روی ماشین سازی نخواهند داشت.

پدیده به خوبی می داند که در صورت پیروزی در این بازی میتواند به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا امیدوار باشد. هر نتیجه ای به جز پیروزی به احتمال فراوان پدیده را از کسب سهمیه دور خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48ajmn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پدیده - ماشین سازی؛ مهاجری به تیم سابقش رسید/ یحیی صدر را بغل می‌کند