تاریخ انتشار: 1400/12/20 00:25
کد خبر: 24783

اختصاصی/ استقلال - نفت‌ آبادان/ جدال دو محبوب قبل دربی

در هفته‌ بیست و دوم لیگ برتر تیم های استقلال و نفت آبادان به مصاف هم خواهند رفت. این مسابقه جدال دو مربی محبوب آبی ها است که قبل از دربی به مصاف هم می روند. مصافی که در ان هواداران پرسپولیس نیز طرفدار منصوریان هستند و از تیم او برد می خواهند.
اختصاصی/ استقلال - نفت‌ آبادان/ جدال دو محبوب قبل دربی

هفته گذشته نفت آبادان با علیرضا منصوریان دومین شکست را به پرسپولیس تحمیل کرد تا دوباره تبدیل به محبوبیت ترین مربی استقلالی شود. خیلی از هواداران آبی، بی صبرانه منتظر بودند تا یک مربی استقلالی رقیب اصلی برای رسیدن به قهرمانی را شکست دهد و کمک حال آنها شود‌. این اتفاق در آبادان افتاد و نفت منصوریان سه امتیاز برای خودش گرفت و سه امتیاز نیز به حساب استقلال واریز کرد تا اختلاف امتیازات با پرسپولیس را به عدد ۶ برساند.

حال این هفته همین مربی محبوب باید مقابل‌ تیم محبوب هوادارا قرار بگیرد. مسابقه ای که برخلاف بازی قبلی از نفتی ها شکست می خواهند! البته منصوریان هم بلافاصله پس از شکست پرسپولیس مصاحبه کرد و گفت؛ برای پیروزی مقابل‌ استقلال به تهران سفر خواهند کرد. 

اما‌ در سوی مقابل‌ استقلال، مسابقه پیش دربی را برگزار می کند که اصلا دوست ندارد بازی با نفت امتیاز از دست بدهد و اختلاف امتیازات را کمتر کند. اگر فرهاد مجیدی سه امتیاز بازی با نفت را بگیرد، با خیال راحت تری به مصاف دربی می رود، اگر هم امتیاز از دست بدهد و پرسپولیس مقابل‌ نفت مسجد سلیمان به برتری برسد؛ آنوقت دربی به اوج حساسیت خودش می رسد و بعید است، مجیدی و گل محمدی مثل بازی رفت‌ دنبال مساوی گرفتن باشند. ناگفته نماند مجیدی هفته گذشته ششمین شکست رودرو با امیر قلعه‌نویی را برد و حالا می خواهد یک مربی استقلالی دیگر را نیز از پیش رو بردارد و گام محکمی برای قهرمانی بردارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kea6v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پایان تنبیه عالیشاه توسط "سرمربی پرسپولیس"