تاریخ انتشار: 1395/11/13 23:47
کد خبر: 231946

از فرش تا عرش با محمد عباس زاده؛ بازیکنی که 33 می پوشه و مردمی است

نام او محمد است، بازیکنی که لقب "آقای دبل" برازنده نام اوست.
از فرش تا عرش با محمد عباس زاده؛ بازیکنی که 33 می پوشه و مردمی است

به گزارش فرتاک ورزشی، از فرش به عرش رسیدن خیلی سخت است. آنقدر سخت که اگر بخواهی فکرش راهم بکنی، گریه ات در می آید و راحتی اش را به سختی اش ترجیح می دهی. عباس زاده قصه ما آنقدر ساده و به قول معروف خاکی است که پرتغال چینی در باغهای پدری را به سفره خانه و رفقای ناباب ترجیح می دهد.

"آقای دبل" که از لحاظ فنی فوق العاده است، ناگهان در پرسپولیس محو شد و انتقال به راه آهن، آب سردی بود بر پیکره بی جان وی در لیگ برتر. کوه انگیزه اما برای به عرش رسیدن اقدام پهلوانی انجام داد و داد و بی داد نکرد و منطق را بر همه چیز مقدم داشت و عجولانه تصمیم نگرفت.

بازگشت به شهر و همبازی روبه رویی مردمی که خاطرات آقای گلی را با آنها دارد، التیان بخش دردهای عباس زاده بود. بازهم بدون سروصدا و بدون ناز و نازکشی، قبول کرد برای نساجی بازی کند. در روزگاری که پولی در باشگاه خبری نبود، نه ساز جدایی کوک کرد و نه جنجال سازی.

عباس زاده به خوبی می دانست که چگونه با این بحران برخورد کند و سخت کوشی را به جای اعتراض مقدم داشت و تمرین های مداومش سبب شد تا بازیکنی که در نساجی 33 می پوشه، این هفته برای هفتمین بار دبل کند و رکوردی جدیدی را در لیگ یک ثبت کند.

کوه انگیزه قائمشهری ها که برای بازگشت به پرسپولیس لحظه شماری می کند، بازیساز آنچنانی پشت خود نمی بیند و همچون برهانی و طارمی موقعیت از دست نمی دهد و از هیچی، گل می زند و تنها کاری که این بازیکن مردمی در دنیا بلد است "دبل کردن" است و بس.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yryrm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهرداد رضایی: راه آهن را می بریم و به صدر نگاه می کنیم