تاریخ انتشار: 1395/11/13 18:49
کد خبر: 232010

گل محمدی: برخی برای اکسین دایه مهربان‌تر از مادر شده‌اند/ امیدی برای صعود به لیگ برتر نداریم

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: هیچ قولی بابت صعود اکسین به لیگ برتر نداده‌ام.
گل محمدی: برخی برای اکسین دایه مهربان‌تر از مادر شده‌اند/ امیدی برای صعود به لیگ برتر نداریم

به گزارش فرتاک ورزشی، یحیی گل‌محمدی در خصوص وضعیت فعلی اکسین البرز گفت: از زمانی که هدایت این تیم را بر عهده گرفتم پنج بازی انجام دادیم که دو برد و سه تساوی به دست آورده‌ایم. ما هشت امتیاز کسب کردیم و این در حالی است که در پنج بازی یک گل هم دریافت نکردیم. قبل از اینکه به اکسین بیایم این تیم در پنج بازی پنج شکست خورده و 11 گل هم دریافت کرده بود. واقعاً کار سختی داشتیم، اما تغییراتی را انجام دادیم و خوشبختانه شرایط بهتر شد.

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد من این است که هنوز پتانسیل پیشرفت داریم و باید بیشتر کار کنیم. البته باید به این نکته هم اشاره کنم که من هیچ قولی بابت صعود اکسین به لیگ برتر نداده‌ام و تمام برنامه‌های ما برای سال بعد است تا یک تیم قوی ببندیم و برای صعود به لیگ برتر تلاش کنیم. متأسفانه بعضی‌ها این وسط دنبال موش دواندن هستند و دایه مهربان‌تر از مادر شده‌اند. من نیامده‌ام که امسال به لیگ برتر برویم و امیدی هم در این زمینه نداریم.

سرمربی اکسین در واکنش به حرف‌های غلامحسین پیروانی که گفته بود یحیی گل‌محمدی دو میلیارد گرفته، اما او پولی از فجرسپاسی دریافت نکرده است، گفت: من عادت ندارم در مورد همکارم حرف بزنم. پیروانی بزرگ من است و می‌دانم در فجرسپاسی از سوی هواداران تحت فشار قرار دارد، اما این درست نبود که او در مورد مربی دیگری صحبت کند. من هم خانه‌نشین نبودم که به اکسین آمدم و در دو سال گذشته سه جام معتبر را کسب کردم. از صحبت‌های پیروانی متأسف شدم، اما برای او آرزوی موفقیت دارم.

گل‌محمدی با تمجید از داوران لیگ دسته اول گفت: باید از داوران لیگ یک تشکر کنم، داوران گمنام و جوانی که عملکرد خوبی داشتند و می‌توانند پشتوانه خوبی برای لیگ برتر باشند.

وی در مورد رقابت مدعیان قهرمانی در لیگ برتر گفت: شانس پرسپولیس از بقیه مدعیان بیشتر است و با رقیبانش هم در خانه بازی دارد. آنها امتیازهای خوبی کسب کرده‌اند و شانس اول قهرمانی محسوب می‌شوند.

سرمربی پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که بهترین بازیکن پرسپولیس در این فصل چه کسی بوده است، گفت: همه بازیکنان پرسپولیس به اندازه خودشان عملکرد خوبی داشتند. می‌توانم از طارمی یا سیدجلال حسینی نام ببرم یا جوان‌هایی مثل امیری، محمد انصاری و کمال کامیابی‌نیا که عملکرد خوبی داشتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jgk9e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسینی: به جایگاه پرسپولیس و تراکتور توجه نداریم