تاریخ انتشار: 1395/10/24 12:57
کد خبر: 236202

واکنش زیدان به توهین هواداران سویا به راموس

سرمربی رئال مادرید از توهین هواداران سویا به سرخیو راموس ابراز ناراحتی کرد.
واکنش زیدان به توهین هواداران سویا به راموس

 ال‌پائیس نوشت:  آخرین دیدار  برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی کوپا دل ری بین دو تیم سویا و رئال مادرید برگزار شد که این بازی با تساوی سه بر سه به پایان رسید. در واقع گل دقایق پایانی کریم بنزما باعث شد تا شکست برابر رئالی ها به تساوی تبدیل شود. 

زین الدین زیدان بعد از صعود تیمش به مرحله بعدی کوپا دل ری گفت: در ابتدا باید بگویم که از توهین هایی که به راموس شد خیلی ناراحت هستم. من فکر می کنم راموس هم از شنیدن این جملات ناراحت شده است. او بازیکن اینجا بوده و همیشه از سویا به نیکی یاد می کند. من به خاطر شادی پس از گلش چیزی به او نخواهم گفت زیرا کار اشتباهی نکرد. برخورد هواداران سویا با او درست نبود. راموس کار خاصی نکرد که هواداران سویا را ناراحت کرده باشد. او فقط بازی خودش را انجام داد. 

رئال مادرید در بازی رفت توانسته بود با نتیجه ۳ بر یک برابر این تیم به برتری برسد ولی در دور برگشت سویا تا دقیقه ۷۷ از رئال مادرید ۳ بر یک پیش بود که سرخیو راموس توانست برای تیمش گلزنی کند و در ادامه گل کریم بنزما باعث شد تا رکورد شکست ناپذیری رئال مادرید به ۴۰ بازی برسد.

زیدان در ادامه گفت: من فکر کنم سویا می توانست تیم برنده این دیدار باشد و به همین خاطر آنها بدشانس بودند که به هدف خودشان نرسیدند. در کل شایسته صعو.د به مرحله بعد بودیم. وقتی گل اول خودمان را به ثمر رساندیم نفسی به راحتی کشیدیم و راحت شدیم. در دقایق پایانی بازی بار دیگر برای دو تیم حساس شده بود ولی در کل فکر کنم تیمی که باید به مرحله بعد صعود می کرد، صعود کرد. 

رئال مادرید این هفته نیز باید در ورزشگاه رامون سانچس برابر سویا قرار گیرد. این دیدار تقابل تیم صدرنشین با تیم دوم جدول رده بندی است. در همین رابطه سرمربی رئال مادرید گفت: سویا با شایستگی در رده دوم لالیگا قرار گرفته است و چیزی که است این که بازی بسیار سختی روز یکشنبه در پیش خواهیم داشت و عذاب زیادی خواهیم کشید. آنها تیم خوب و قدرتمندی در خانه هستند و بازی بسیار سختی در پیش خواهیم داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/278dqn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کارلوس: شکست در دربی مانند فینال جام جهانی است