تاریخ انتشار: 1395/08/30 17:48
کد خبر: 248050

گلایه کی روش از AFC هست یا مردان خودی فوتبال ایران؟!

گلایه کی روش از AFC هست یا مردان خودی فوتبال ایران؟!

کارلوس کی روش که همواره در برابر هر مشکلی نقشی هجومی برای رفع مشکلات و حفظ منافع تیمش می گیرد این بار هم بعد از بازی با سوریه به کفاشیان و مسئولین کنفدراسیون آسیا ایراد گرفته و همه را از دم تیغ خود گذرانده است چه خودی و چه غیرخودی.

دیدار ایران و سوریه در جریان مقدماتی جام جهانی در کشور مالزی، با کلی دردسر برای هر دو تیم به خصوص تیم ما همراه شد. وضعیت بد زمین 2 امتیاز ارزشمند را از تیم ما گرفت. به طوری که کارلوس کی روش هم به شدت از اینکه تیمش نتوانست آنچه می خواست را ارائه دهد، ناراحت بود. اما یکی از اتفاقات جالبی که به محض بازگشت تیم به ایران رخ داد، اعتراض کارلوس کی روش به علی کفاشیان بود.

در نگاه اول این اعتراض هم مثل اعتراض های همیشگی او به رئیس سابق فدراسیون به نظر می رسید. ولی انگار این ناظر بازی بود که کارلوس را مجاب به این اعتراض کرد. روز بازی ناظر بازی ایران و سوریه به کارلوس کی روش که از برگزاری بازی شاکی بود، گفته بود: « نایب رئیس AFC ایرانی است و او باید مشکل شما را حل کند. وقتی او ایرانی است و کاری نکرده، دیگر چه کاری از دست ما بر می آید؟ » همین جمله هم بود که باعث شد کی روش اعتراض خودش را به علی کفاشیان نسبت دهد.

به نظر می رسد که حداقل در این مورد کاملا حق با سرمربی پرتغالی ما باشد چرا که وقتی صاحب کرسی های آسیایی می شویم انتظار داریم که افراد قدمی هم برای حفظ منافع فوتبال ملی و تصمیمات کارساز و استفاده از لابی های لازم برای پیشرفت فوتبال ایران باشند نه اینکه تنها نظاره گر تصمیمات از دم غلط لابی عربی معلوم الحال کنفدراسیون آسیا باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/278em6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طعنه کفاشیان به کی روش با اسم رمز مربیان داخلی