تاریخ انتشار: 1395/09/28 19:14
کد خبر: 242102

بازی با ساحل عاج چرا لغو شد؟

برخلاف اخباری که هفته گذشته منتشر شد ظاهراً برپایی اردوی تیم ملی در امارات از دستور کار فدراسیون فوتبال خارج نشده است.
بازی با ساحل عاج چرا لغو شد؟

درست یک هفته پیش رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که دیدار تیم‌های ملی ایران و ساحل عاج به دلیل دستور وزارت امور خارجه مبنی بر برگزار نکردن دیدار یا اردوی تدارکاتی در امارات لغو شده است.
پس از آن از تیم ملی مراکش به عنوان جایگزین ساحل عاج و حریف تدارکاتی جدید ایران نام برده شد اما به دلیل نامعلوم بودن مکان برگزاری این بازی از همان ابتدا درباره قطعی شدن این دیدار نیز تردیدهایی وجود داشت تا اینکه روز گذشته خبر رسید اردوی ایران در امارات به قوت خود باقی است و ملی‌پوشان ایرانی مصادف با تعطیلات نیم‌فصل لیگ برتر در باشگاه ایرانیان دوبی اردو خواهند زد و در قالب دیداری دوستانه در ورزشگاه العین به مصاف مراکش خواهند رفت.
با این اوصاف و پس از آنکه مشخص شد برخلاف اخبار هفته گذشته منعی برای برپایی اردو و برگزاری دیدار دوستانه در خاک امارات وجود ندارد معلوم نیست بازی با ساحل عاج دقیقاً به چه دلیلی از دستور کار خارج شد.
لغو بازی با ساحل عاج خبر خوبی برای فوتبال ایران نبود زیرا این تیم با قرار داشتن در رده سی و چهارم جهان پس از سنگال بهترین تیم قاره سیاه در رده‌بندی فیفا به حساب می‌آید. البته مراکش هم مثل ساحل عاج از جمله تیم‌های حاضر در مرحله نهایی جام ملت‌های آفریقاست و حریف تدارکاتی خوبی برای شاگردان کارلوس کی‌روش به نظر می‌رسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/278x9v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سوشا فقط از حضور در لیگ برتر محروم است