تاریخ انتشار: 1397/05/09 10:20
کد خبر: 136402

پشت پرده ترانسفر بازیکن استقلال به اروپا/پای یک مدیر و مدیر رسانه یک تیم دیگر در میان است

امید نورافکن ملی پوش جوان استقلال اولین بازیکنی بود که غزل خداحافظی با این تیم را خواند و بی دردسر از آن جدا شد و به تیم شارلوای بلژیک پیوست.
پشت پرده ترانسفر بازیکن استقلال به اروپا/پای یک مدیر و مدیر رسانه یک تیم دیگر در میان است

مدیران سابق استقلال خیلی راحت این انتقال را پذیرفتند و جنجالی بر سر آن صورت نگرفت. در حالی که بعد از مذاکرات مجید حسینی با ترابوزان همان مدیران با شدت نسبت به این انتقال واکنش نشان داده و خواستار جلوگیری از آن شدند.

حال چه می شود که مدیران سابق استقلال در قبال انتقال نورافکن بی تفاوتی پیشه می کنند و تنها به انجام یکی دو مصاحبه آن هم برای خالی نبودن عریضه بسنده می کنند اما در قبال انتقال حسینی موضع سختگیرانه اتخاذ می کنند.

برخی شنیده ها در این خصوص حکایت از آن دارد که قرارداد امید نورافکن با شارلوا در کویت و به هنگام میزبانی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا از الهلال در آن کشور نهایی شد و این اتفاق کاملا با هماهنگی یکی از مدیران سابق این مجموعه که نقش مهمی در قراردادهای استقلالی ها داشت صورت گرفت.

همچنین شنیده های دیگری حکایت از آن دارد که هماهنگی های این قرارداد از پیش توسط مدیر رواط رسانه ای یک تیم لیگ برتری دیگر که از تیم های پرهوادار است به عمل آمده بود و این مدیر رسانه ای با مدیر سابق استقلال هماهنگی های لازم را انجام داده و مدیر برنامه های نورافکن تنها برای عقد قرارداد نهایی حضور داشته است.

احتمال این که در آینده از جزییات این اتفاق رازهای دیگری افشا شود وجود دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27aoj6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبری شوکه کننده برای استقلالی ها؛شاه ماهی در تور شارلوا قرار گرفت!

اولین اخطار شفر برای نورافکن
خوانندگی در تمرین استقلال