تاریخ انتشار: 1395/11/19 00:21
کد خبر: 230898

پرسپولیس رویاهای تراکتور را بر باد داد

بعد از شکست تلخ تراکتورسازی برابر پرسپولیس و افزایش اختلاف به 9 امتیاز، دیگر کمتر هواداری از پرشورها امید به قهرمانی دارد.
پرسپولیس رویاهای تراکتور را بر باد داد

 شاید جبران اختلاف 9 امتیازی در 10 هفته آینده غیرممکن نباشد؛ اما آمادگی مثال‌زدنی این روزهای پرسپولیس برانکو، و حواشی‌ای که گریبان تراکتورسازی قلعه‌نویی را گرفته؛ باعث شده هواداران تبریزی چندان به بازگشت تراکتور به مسیر قهرمانی و رقابت دوباره با سرخ‌های تهران امیدوار نباشند.

این در حالی‌ست که تراکتور در فینال جام حذفی حضور دارد و تا قبل از این در آستانه به دست آوردن یک رکورد تاریخی قرار داشت. برای اولین بار در لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران باشگاهی پیدا شده بود که در رقابت برای قهرمانی هر دو جام لیگ و حذفی پا پس نکشیده و سودای کسب مقام اول در سر داشت. اما حالا تقریبا برای تراکتورسازی هم این رویا، یک پایان تلخ داشته و شاید آن‌ها فقط باید برای قهرمانی در جام حذفی برنامه‌ریزی کنند. تراکتورسازان که این سال‌ها با حضور هواداران پرشور به یکی از قطب‌های اصلی فوتبال ایران تبدیل شده‌اند سابقه قهرمانی در جام حذفی را در سال‌های اخیر داشته‌اند؛ اما در کورس قهرمانی لیگ برتر هنوز نتوانسته‌اند از پس رقیبان بربیایند

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27bbon

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تراکتور قلعه‌نویی  با تمام قوا مقابل پرسپولیس برانکو