تاریخ انتشار: 1395/06/19 15:56
کد خبر: 262470

مهره های هجومی تراکتور/همه دوستان به پرسپولیس گل زده اند!

امیر قلعه‌نویی، شنبه با خط حمله‌ای روبروی پرسپولیس قرار می‌گیرد که همه بازیکنانش راه دروازه این تیم را خوب می‌شناسند.
مهره های هجومی تراکتور/همه دوستان به پرسپولیس گل زده اند!

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، نبرد صدرنشینی لیگ برتر، فردا در تبریز بین پرسپولیس و تراکتورسازی برگزار خواهد شد. تراکتورسازی برای رسیدن به صدر، مجبور است پرسپولیس را شکست دهد و طلسم گل نخوردن تیم برانکو را بشکند. شاید هیچ تیمی به اندازه تراکتور، ابزار لازم برای گل زدن به پرسپولیس را در اختیار نداشته باشد.

 

در لیست قلعه‌نویی در این فصل، 5 مهاجم بزرگ حضور دارند که همگی قبلا به پرسپولیس گل زده‌اند. ادینیو و حاتمی با پیراهن تراکتورسازی دروازه پرسپولیس را باز کردند. محمد ابراهیمی، فصل قبل و در آخرین بازی‌اش روبروی پرسپولیس به این تیم گل زد. شریفی با پیراهن سپاهان سابقه گلزنی به پرسپولیس را دارد و حتی شهرام گودرزی هم در لیگ دهم توانسته با پیراهن شهرداری تبریز به پرسپولیس گل بزند.

 

یک خط عقب‌تر از مهاجمان پرتعداد قلعه‌نویی، هافبک‌های تهاجمی او هم قبلا به پرسپولیس گل زده‌اند. سروش رفیعی با پیراهن فولاد دروازه پرسپولیس را باز کرده، کرار در همین تراکتورسازی به پرسپولیس گل زده و محمد نوری که سابقه کاپیتانی پرسپولیس را دارد، پیش از پیوستن به این تیم سابقه گلزنی به آن‌ها را داشت.

 

صددرصد هافبک‌های تهاجمی و مهاجمان قلعه‌نویی در بازی فردا، حداقل یک بار به پرسپولیس گل زده‌اند. تازه بجز آن‌ها، حتی بعضی از مدافعان فعلی تراکتور مثل ایرانپوریان هم سابقه گلزنی به پرسپولیس را دارند. زنگ خطر برای تیم برانکو، که این فصل فقط یک گل خورده و فردا، با بازیکنانی طرف می‌شود که همگی راه دروازه این تیم را خوب می‌شناسند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yylra

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گولچ هم چنان غایب در پرسپولیس/ چالشی مهم برای مدافع محبوب برانکو