تاریخ انتشار: 1395/06/18 23:50
کد خبر: 262554

برانکو؛ مرد رویاهای پرسپولیس/ قلعه نویی استاد حواشی

پرسپولیس روز به روز بهتر می شود و شخصی قهرمانی و میل به پیروزی در آن بیشتر دیده می شود.
برانکو؛ مرد رویاهای پرسپولیس/ قلعه نویی استاد حواشی

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، از برانکو باید به عنوان مرد رویاهای پرسپولیس نام برد. سرمربی کروات و مودب پرسپولیس و اسبق تیم ملی ایران در مدتی که در باشگاه سرخپوشان فعالیت خود را آغاز نموده است، میل به پیروزی و شخصیت قهرمانی را در بین بازیکنان به وجود آورده تا هواداران بی شمار این تیم نیز دلگرم تر از چند سال گذشته به ورزشگاه بیایند و تیم محبوب خود را حمایت نمایند.

 

شنبه 20 شهریورماه یکی از بازی های سخت پرسپولیس در لیگ شانزدهم خواهد بود، جایی که باید در تبریز به مصاف تراکتورسازی برود، تیمی که بر روی نیمکت خود مربی نام آشنایی بنام امیر قلعه نویی دارد، کسی که پرافتخارترین مربی لیگ برتر کشور است.

 

قلعه نویی استاد حواشی بازی ها است و می داند در چه زمانی باید چه بگوید تا تیم حریف را به فکر فرو برده و بازیکنان خود را مصمم  به پیروزی کند.

 

او در جدیدترین اظهار نظر خود هم گفته که بردن پرسپولیس راه حل ساده ای دارد. امیر می داند که این در حد یک حرف می باشد و با عمل فاصله دارد، ولی همین حرف ذهن مربی کروات را به خود مشغول کرده است چرا که گوینده این جمله کسی است که بارها با تیم های مختلف قهرمان لیگ برتر را کسب نموده و نمی شود به صحبت هایش بی تفاوت بود.

 

اما این تنها یک روی سکه است و روی دیگر سکه این می باشد که در آن سوی میدان برانکو قرار داردف او بدون حاشیه به کارهایش می پردازد و توان تیمش را روز به روز بیشتر می کند.

 

 پرسپولیس آلان بیشترین ملی پوش را دارد. در صدر جدول قرار گرفته و نیمکتی دارد که هر تیمی آرزویش را دارد. پس بنابراین بردن پرسپولیس حتی در تبریز هم کار ساده ای نیست اگرچه تراکتور سازی طی چند سال گذشته نشان داده  که توان بردن هر تیمی در ایران را دارد.

نویسنده: نادر دارستانی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b8lo8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تقابل دیدنی برانکو و قلعه نویی/  یک تیر و دو نشان امیر