تاریخ انتشار: 1395/06/15 19:55
کد خبر: 263201

تقابل دیدنی برانکو و قلعه نویی/ یک تیر و دو نشان امیر

دیدار تراکتور سازی و پرسپولیس در هفته پنجم لیگ شانزدهم از حساسیت خاصی برخوردار خواهد بود که واقعا نمی توان نسبت به آن بی تفاوت بود.
تقابل دیدنی برانکو و قلعه نویی/  یک تیر و دو نشان امیر

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، هفته پنجم لیگ شانزدهم را باید برای پرسپولیس و تراکتور، روزی خاص و با اهمیت دانست، جایی که باید در تبریز این دو تیم به مصاف هم بروند تا مشخص شود که برانکوی پرسپولیس عیارش چند است.

 

بدون شک بازی های تراکتورسازی و پرسپولیس همیشه از حساسیت خاصی برخوردار بوده است اما این بار بر روی نیمکت هر دو تیم مربیانی نشسته اند که حرف های بسیاری برای گفتن دارند.

 

در یک سوی میدان برانکوی قرار دارد که طی دو سال گذشته با پرسپولیس بازی های متفاوتی را به نمایش گذاشته و علاوه بر زیبا بازی کردن در نتیجه هم بسیار خوب عمل کرده است و از سویی دیگر امیر قلعه نویی قرار دارد که پرافتخارترین مربی لیگ برتر کشور است.

 

قلعه نویی یک مربی عملگراست و هم از لحاظ فنی کار خود را بخوبی بلد است و هم اینکه این توان را دارد چگونه با حاشیه ها مقابله کند و همین باعث شده او بتواند نتایج مناسبی را در طی ادوار گذشته به همراه تیم های مختلف کسب نماید و الان هم با تراکتورسازی هم خوب بازی می کند و هم خوب نتیجه می گیرد.

 

تقابل این دو مربی در هفته پنجم می تواند بقدری زیبا باشد که برنده میدان را تا مدت ها بیمه نماید و باید دید و به انتظار نشست که برانکو می تواند در تبریز با دست پر برگردد یا اینکه قلعه نویی در باتلاق تبریز پرسپولیس را زمین گیر خواهد کرد.

 

اگر تراکتور بتواند با نتیجه پیروزی زمین را ترک کند و استقلال نیز بتواند ماشین سازی را شکست دهد، دیدار هفته ششم پرسپولیس و استقلال شرایط متفاوتی خواهد داشت که شاید در جدول بی تاثیر نباشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36gqd7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آیا برانکو به ترکیب خود  دربازی با تراکتور دست خواهد زد؟