تاریخ انتشار: 1401/12/14 09:45
کد خبر: 9750

هشدار گالتیه برای بازیکنان پاری سن ژرمن

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن پیش از دیدار حساس برابر بایرن‌مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا به شاگردانش هشدار داد.
هشدار گالتیه برای بازیکنان پاری سن ژرمن

و به نقل از کانال پلاس، پاری‌سن‌ژرمن در هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ فرانسه به مصاف نانت رفت و توانست با نتیجه چهار بر دو به پیروزی دست پیدا کند. به این ترتیب پاری‌سن‌ژرمن فعلا پرونده بازی‌های داخلی را موقتا بست تا خود را آماده دیدار حساس برابر بایرن‌مونیخ در دور برگشت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کند.

گالتیه قبل از دیدار حساس برابر بایرن به شاگردانش هشدار داد و نسبت به عملکرد آنها ابراز نگرانی کرد.

این مربی باتجربه گفت: بله من نگران هستم؛ چرا که دو دیدار اخیر برابر لیل و نانت را به خاطر می‌آورم. در این دو بازی ما دو گل به ثمر رساندیم اما غفلت کردیم و بازی دو بر دو شد که در نهایت خوشبختانه امید خود برای کسب پیروزی را از دست ندادیم.

او ادامه داد: ما باید نگران باشیم؛ چرا که حساب بایرن‌مونیخ کاملا متفاوت است. این تیم در خانه خود بازی می‌کند و ما حتی یک دقیقه هم نباید برابر آنها غفلت کنیم؛ چرا که تاوان سنگینی خواهیم داد. برای پیروزی برابر بایرن باید با نهایت تمرکز ظاهر شد و بهترین عملکرد را داشت. اشتباه در بازی‌های بزرگ جبران‌ناپذیر است.

گالتیه در پایان گفت: اگر اشتباه در یک بازی باشد ممکن است جبران شود اما وقتی یک اشتباه چندین بار تکرار می‌شود این ناامیدکننده است. امیدوارم که در دیدار برابر بایرن‌مونیخ شاهد چنین اشتباهاتی نباشیم و بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم.

پاری‌سن‌ژرمن در دیدار رفت برابر بایرن‌مونیخ در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک گل شکست خورده است و کار سختی برای صعود به دور بعد دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27beg3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



نیمار در شرایط خوبی به سر نمی‌برد !