تاریخ انتشار: 1401/11/26 09:37
کد خبر: 10592

ام‌باپه: اصلا قرار نبود بازی کنم/ برای پیروزی به مونیخ می‌رویم

مهاجم پاری‌سن‌ژرمن با وجود شکست خانگی تیمش برابر بایرن‌مونیخ امیدهای خود را برای صعود به دور بعد از دست نداده است.

ام‌باپه: اصلا قرار نبود بازی کنم/ برای پیروزی به مونیخ می‌رویم

و به نقل از لو پاریزین، پاری‌سن‌ژرمن در دیدار رفت دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرن‌مونیخ که در ورزشگاه پارک دو پرنس برگزار شد با یک گل شکست خورد تا کار سختی برای صعود به دور بعد داشته باشد.

کیلیان ام‌باپه در این بازی در نیم‌ساعت پایانی فرصت بازی‌کردن را پیدا کرد. او توانست گلزنی کند اما گل او آفساید و مردود اعلام شد. ام‌باپه بعد از بازی گفت: می‌توانستیم نتیجه‌ای متفاوت‌تر را رقم بزنیم. با این نتیجه تنها برای پیروزی و صعود به دور بعد راهی مونیخ خواهیم شد. باید در بازی برگشت همگی در بهترین شرایط باشند؛ به طوری که خوب بخوابند و خوب بخورند و با سلامتی کامل راهی بازی شوند.

او ادامه داد: در بازی رفت شکست خورده‌ایم اما باید مثبت فکر کرد. ما فرصت صعود و بازگشت را داریم. من با آسیب غیر منتظره‌ای مواجه شدم. اصلا قرار نبود که امشب هم بازی کنم اما دوست داشتم که به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم و به همین خاطر به میدان رفتم.

ام‌باپه در پایان گفت: می‌خواستم با حضور در میدان به تیمم انرژی بدهم. همه راه‌ها را برای رسیدن به گل امتحان کردیم. شب‌وروز کار کردیم تا به این بازی برسم اما متاسفانه تنها نیم‌ساعت بازی کردم و این چیزی نیست که می‌خواهم. دوست دارم که ۹۰ دقیقه کامل بازی کنم. با این حال بعضی از اوقات این خواسته شدنی نیست. ما در بازی برگشت امیدوار به پیروزی و صعود به دور بعد هستیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wywx2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ام‌باپه به رکورد زلاتان رسید