تاریخ انتشار: 1395/11/12 00:34
کد خبر: 232398

پیش بازی بادران-راه آهن؛ ربیعی به دنبال هت تریک در پیروزی

دو تیم فوتبال بادران و راه آهن از سری رقابت های لیگ آزادگان در هفته بیست و دوم ، از ساعت 14 روز سه شنبه 12 بهمن به مصاف یکدیگر می روند.
پیش بازی بادران-راه آهن؛ ربیعی به دنبال هت تریک در پیروزی

به گزارش فرتاک ورزشی، شاگردان محمد ربیعی که نیم فصل دوم را با قدرت آغاز کرده اند در حالی این هفته به میدان می روند که هفته گذشته برد ارزشمندی را در بوشهر کسب کرده اند و موفق شدند تیم ایرانجوان بوشهر را با نتیجه دو بر یک شکست دهند.

در آن سوی میدان راه آهنی ها وضعیت خوبی  ندارند و همچنان در بلاتکلیفی به سر می برند.

راه آهنی ها در ابتدای نیم فصل دوم کار خود را با استحقاری آغاز کردند اما فرشید استحقاری بعد از یک بازی  از این تیم جدا شد و دوباره به بادران بازگشت.

بعد از استحقاری ،  تجسسی به عنوان مربی کار خود را در راه آهن آغاز کرد و 9 بهمن ماه سیروس دین محمدی که در آکادمی استقلال فعالیت می کرد به عنوان سر مربی راه آهنی ها انتخاب شد.

دین محمدی در اولین گام به عنوان سرمربی راه آهن کار سختی را در پیش دارد و باید به مصاف تیم آماده و مستحکم بادران برود.

در سمت مقابل بادرانی ها که از شروع نیم فصل دوم با بازی های زیبا و تماشاگر پسند در امر نتیجه گیری هم موفق بودند می خواهند روند موفقیت خود را ادامه دهند.

نارنجی پوشان بادران در نیم فصل دوم سه برد و یک تساوی بدست آورده اند و به دنبال هتریک در برد هستند ، هفته های گذشته ایرانجوان بوشهر ، تیم خونه به خونه بابل و سپید رود رشت  مغلوب هنرنمایی بادرانی ها شدند و تیم فولاد یزد نیز با اشتباهات داوری تیم بادران را در یزد با تساوی متوقف کرد.

از طرفی راه آهنی ها در نیم فصل دوم طعم پیروزی را هنوز حس نکرده اند و سه باخت و تنها یک تساوی را در کارنامه نیم فصل دوم خود دارند .آخرین برد راه آهنی ها هفته چهاردهم در برابر نفت مسجد سلیمان بود.

باید دید روز سه شنبه راه آهن رده یازدهمی  چه نتیجه ای در برابر تیم در اوج بادران که در رتبه پنجم جدول قرار دارد بدست می  آورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27bjwg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم تارتار قصد گل خوردن ندارد؛ 22 بازی، 10 گل خورده