تاریخ انتشار: 1395/11/24 00:55
کد خبر: 229850

11 مرد خشمگین منصوریان

اگر استقلال هم مصدومان کم تری داشت می توانست توسط علیرضا منصوریان سورپرایزهایی را در نظر بگیرد اما حالا برای دربی 84 پیش بینی از ترکیب استقلال می تواند به ترکیب این تیم مقابل السد بسیار نزدیک باشد.
11 مرد خشمگین منصوریان

بر این اساس پیش بینی می شود شاگردان منصوریان با ترکیب سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، پادووانی، رابسون جانواریو ، میلاد زکی پور، امید ابراهیمی، امید نورافکن، مجتبی حقدوست، بهنام برزای، علی قربانی و کاوه رضایی مقابل پرسپولیس صف آرایی کنند.

علیرضا منصوریان برای انتخاب 11 مرد خود با محدودیت هایی مواجه است؛ مصدومیت طولانی مدت هرایر مگویان و آسیب دیدگی های متعدد وریا غفوری کار را برای این سرمربی سخت کرده است.

از سویی جابر انصاری دیگر بازیکن آسیب دیده آبی ها به شمار می رود که گرچه  تا حدودی بهبود پیدا کرده و در تمرینات گروهی شرکت می کند اما بعید است منصوریان ریسک استفاده از او را پس از هفته ها غیبت بپذیرد.

یعقوب کریمی هم که همچنان وضعیت مبهمی دارد و هنوز کسی نمی داند واقعا مصدوم است یا موضع دیگری برای عدم حضور او در تمرینات این تیم وجود دارد.

به هر حال استقلالی ها یک تغییر در ترکیب احتمالی خود و ترکیب بازی با السد می بینند و آن هم جانشینی خسرو حیدری به جای وریا غفوری است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27bmqd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان:خاطرات نفت برایم زنده شد