تاریخ انتشار: 1395/11/07 23:46
کد خبر: 233274

خنده هایی که در استقلال خشک شد

خنده هایی که در استقلال خشک شد

خنده را حکم تازه فیفا بر لبان استقلال خشکاند. حکمی که محرومیت این باشگاه از حضور در نقل و انتقالات زمستانی را روایت می‌کرد و مدیران استقلال تهدیدهای پیش از آن را شاید شوخی تلقی کرده بودند که اینقدر خودشان را بی‌تفاوت نشان دادند.
حالا هم دیگر فایده‌ای ندارد هر چقدر به در بسته بکوبند. استقلالی‌ها امید بسته بودند به نیمه دوم فصل که گویا این امید هم مثل خنده از ته دل‌شان خشکیده است. راستی آندو به چه چیز می‌خندد؟ شاید هنوز امید دارد به شکسته شدن حکم فیفا و به روزهایی فکر می‌کند که قرار است دوباره با پیراهن استقلال به میدان برود. چنین شانسی را می‌شد برای او قایل بود اگر قراردادش را پیش از صدور حکم فیفا به ثبت می‌رساند. حالا اما نه تنها او بلکه سرور جباروف ازبک هم قراردادش را هنوز ثبت نکرده و امروز هم محرومیت باشگاه از فعالیت نقل و انتقالاتی چنین شانسی را از آنها گرفته است. آندو و جباروف برای همراهی استقلال در نیم‌فصل دوم هیچ شانسی ندارند و گذشته از دستان بسته منصوریان برای پیدا کردن جانشین آنها، باید ببینیم خریدهای نافرجام استقلال پیراهن کدام تیم را قرار است بپوشند. درباره جباروف شنیدیم تراکتورسازی برای او دندان تیز کرده اما مدیر برنامه این بازیکن ازبک دیروز می‌گفت جباروف قسط اولش را هم گرفته و برای بازی کردن منتظر پایان محرومیت استقلال می‌ماند.»
درباره آندو هم شایعه مشابهی به گوش‌مان رسید اما بعید است او که از انگیزه‌اش برای بازگشت به تیم‌ملی گفته بود، حاضر شود یک نیم‌فصل کنار بنشیند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27born

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوری و رسمی/ شوک به آبی ها: فیفا استقلال تهران را محروم کرد