تاریخ انتشار: 1395/11/06 20:17
کد خبر: 233498

هفته بیست و یکم به کام بادران، پارس جنوبی و گل گهر/ ربیعی و شاگردانش به صدر نزدیک شدند

هفته بیست و یکم دیدارهای لیگ دسته اول با انجام 8 بازی در شهرهای مختلف پیگیری شد و دیدار تیم های راه آهن تهران و فجر سپاسی نیز فردا انجام خواهد گرفت تا پرونده این هفته نیز بسته شود.
هفته بیست و یکم به کام بادران، پارس جنوبی و گل گهر/ ربیعی و شاگردانش به صدر نزدیک شدند

در هفته بیست و یکم ابر و باد و مه خورشید و فلک در کار بودند تا پارس جنوبی، گل گهر و بادران شادمان بوده و از نتایج به دست آمده رضایت کامل داشته باشند و در این میان باید بادران ومحمد ربیعی را خوشحال تر از دیگر تیم ها و مربیان دانست چرا که هم چنان روزهای خوش خود را سپری کرده و پله پله به صدر جدول نزدیک می شود.

شاگردان ربیعی در بوشهر و در مصاف با شاهین توانست با نتیجه 2 بر یک از سد حریف خود عبور نماید تا 34 امتیازی شده و به رده پنجم جدول دست یافته و امتیاز خود رابا ملوان صدرنشین به 6 امتیاز کاهش دهد.

پیروزی بادران وقتی برای این تیم ارزشمند نشان داد که تیم های اول و دوم جدول در رقابتی نزدیک و حساس به تساوی رسیدند. ملوان صدرنشین و سپیدرود امتیازات را تقسیم کردند تا تیم های بادران تهران، پارس جنوبی و گل گهر که در تعقیب صدرنشینان قرار دارند با پیروزی در برابر رقبای خود، فاصله امتیازی را کم تر و کم تر نمایند تا رقابت در لیگ یک در صدر جدول به اوج خود برسد.

گل گهر در این هفته نفت مسجدسلیمان را از پیش رو برداشت و پارس جنوبی نیز دیگر تیم مدعی اما بحران زده خونه به خونه را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد تا هم وضعیت خود را در جدول رده بندی بهتر کند و هم این که خونه به خونه بابل را بیش از گذشته دچار بحران نماید.

در پایان هفته بیست و یکم تا اینجای کار ملوان بندرانزلی با 40 امتیاز در صدر قرار دارد و گل گهر سیرجان با 37 امتیاز در تعغیب او می باشد. سپیدرود نیز با یک بازی کم تر و 36 امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به پارس جنوبی در مکان سوم جدول لیگ یک قرار دارد و بادران و نساجی مازندران نیز با 34 امتیاز در رده های پنجم و ششم جدول ایستاده اند.

با نگاهی گذرا به بالای جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور به این نتیجه می رسیم که رقابت در بین آنها بسیار نزدیک و حساس بوده و هر هفته می تواند آبستن اتفاقات بسیاری باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27byad

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میثاقیان زحمت زیادی کشید/ امیدوارم حضور ربیعی یک شوک به تیم وارد کند
تیغ‌نورد: