تاریخ انتشار: 1395/10/27 12:22
کد خبر: 235582

مگه میشه، مگه داریم؛ تغییر و تحولات اساسی ربیعی در بادران

بادران با محمد ربیعی در دو بازی سخت، چهار امتیاز را کسب کرد.
مگه میشه، مگه داریم؛ تغییر و تحولات اساسی ربیعی در بادران

به گزارش فرتاک ورزشی، بادران با محمد ربیعی در تهران و ورزشگاه خانگی خود، اجازه نفس کشیدن به یاران علی نظرمحمدی در سپیدرود ندادند و درحالی که بادران با تیم صدرنشین لیگ یک بازی داشت، موفق شد دست پر زمین بازی را ترک کند.

بادران در دومین بازی نیز علی رغم برتری نسبی نسبت به فولاد یزد، در یزد موفق شد یک امتیاز ارزشمند بگیرد تا کارنامه ربیعی همچنان روی ریل موفقیت باشد.

اما نکته ای که شاید کسی به تیم ربیعی نگاه نکرد، تغییر و تحول اساسی در ترکیب بادران و نوع فوتبال بازی کردن آنهاست. بادران که در گذشته با سیستم 4-1-4-1 بازی می کرد و میانه میدان را به حریف سپرده و دل به توپ های هوایی بسته بود، حال با سبک جدیدی از بازی، حریفان را به زانو در آورده است.

بادرانِ ربیعی که با سیستم 4-4-2 چرخشی بازی می کند، علاوه بر گرفتن میانه زمین توسط هافبک های جنگنده اش، علاوه بر برتری های هوایی، در روی زمین نیز برتر بودند و تحلیل ها نشان داد که تیم جنگنده ربیعی رفته رفته درحال شکل گرفتن اساسی است.

ربیعی در نیم فصل بازیکنان نامی و خوبی مانند میلاد سلیمان فلاح - علی خسرونژاد - رضا درویشی - وحید علی آبادی - کریم اسلامی - ابراهیم صالحی را به خدمت گرفت که می تواند روزی عصای دست آنها در لیگ یک شوند.

گفتنی است بادران با 28 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و با پیروزی در بازی بعدی می تواند خود را تا رده پنجم جدول بالا بکشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8yao

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ربیعی: مادرم مریض است، چرا باید به او فحش بدهند؟!