تاریخ انتشار: 1395/11/05 19:39
سجادی در مجمع سالیانه فدراسیون انجمن‌های ورزشی:
کد خبر: 233726

با 0.27، درصد مالیات‌ برخی مشکلات فدراسیون‌ها مرتفع می‌شود

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: با 27 صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده می‌توان اعتبارات فدراسیون‌ها را افزایش داد و برخی از مشکلات موجود را مرتفع کرد.
با 0.27، درصد مالیات‌ برخی مشکلات فدراسیون‌ها مرتفع می‌شود

و به نقل از سایت فدراسیون انجمن‌های ورزشی، نصرالله سجادی در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون انجمن‌های ورزشی اظهار داشت: فدراسیون انجمن‌های ورزشی دارای رشته‌های متنوعی است که می‌تواند برای نسل جوانان جاذبه داشته باشد.

وی افزود: باید تلاش شود از فرصت‌ها و پتانسیل موجود استفاده بهینه شود و طبعا روسای هیئت‌های انجمن‌های ورزشی در استان‌ها در این راستا نقش مهمی دارند.

دکتر سجادی در ادامه اظهار داشت: طبق گزارش‌های واصله و جلساتی که با دوستان داشتیم، انجمن‌ها جایگاه خوبی دارند و تلاش ما این است که با برنامه راهبردی 4 ساله که فدراسیون‌ها از جمله فدراسیون انجمن‌های ورزشی ارائه می‌دهند از برنامه‌های شما حمایت کرده و بستر را برای اجرای آنها فراهم کنیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌‌ای در ادامه گفت: با اختصاص 27 صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده می‌توان اعتبارات فدراسیون‌ها به ویژه استان‌ها را افزایش داد و برخی از مشکلات موجود را مرتفع کرد.

او در پایان گفت: استان‌ها نقش مهمی در بسط و گسترش رشته‌های مختلف ورزشی دارند و تلاش می‌کنیم اعتبارات آنها در سال آینده افزایش یابد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27bynv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سجادی: اعتبارات فدراسیون اسکی افزایش پیدا می‌کند/ نگاه‌ها باید به آینده باشد
برای بخش خصوصی تسهیلات در نظر گرفته شده است

سجادی: برگزاری بعضی مسابقات مهم در استان‌ها امکان‌پذیر نیست
از سال آینده استعدادیابی ورزشی پیگیری می‌شود