تاریخ انتشار: 1395/12/19 19:15
اختصاصی| هفته اول دور دوم رقابت های لیگ دو؛
کد خبر: 224150

پیش بازی برق جدید فارس - شهرداری کاشان

از هفته اول دور دوم لیگ دسته دو فردا از ساعت 14:30 در ورزشگاه دستغیب شهر شیراز دو تیم برق جدید فارس و شهرداری کاشان به مصاف هم میروند.
پیش بازی برق جدید فارس - شهرداری کاشان

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم برق نوین فارس که در گروه اول مسابقات قرار داشت توانست با 46 امتیاز و با صدر نشینی از گروه خود به دور دوم صعود کند.برق نوینی ها که با سرمربی گری مهرداد شکاری توانستند در دور بعدی مسابقات حاضر شوند و امیدوار برای صعود به دور بعدی باشند.

حال به وضعیت این تیم در دور اول مسابقات میپردازیم:

برق نوینی ها با 28 گل زده و 7 گل خورده در 24 بازی آماری فوق العاده در خط حمله و خیلی خوب در خط دفاع داشتند.این تیم با 12 برد، 10تساوی و 2 باخت که 8 برد آن در خانه و 4 بردش در بیرون از خانه بوده، 1باخت خانگی و 1 باخت بیرون از خانه و 3 تساوی خانگی و 7 تساوی بیرون از خانه داشته است.با توجه به آمار برق نوینی ها تیمی خوب در بازیهای خانگی و بیرون از خانه هستند حال باید دید در دور دوم میتوانند با همین روند ادامه دهند یا خیر.

در مقابل تیم شهرداری کاشان، در گروه دوم توانست با 40 امتیاز و صدر نشینی به دور بعدی صعود کند.این تیم با سر مربی گری حسین اشرف در دور دوم مسابقات حاضر هستند میخواهند بدون اما و اگر به لیگ یک صعود کنند.

حال به وضعیت شهرداری کاشان در دور اول مسابقات میپردازیم:

کاشانی ها با 31 گل زده و 16 گل خورده در 22 بازی وضعیت بسیار خوب و هماهنگی در خط حمله و دفاع داشته اند.این تیم با 11 برد 7 تساوی و 4 باخت که 6 برد خانگی و 5 برد بیرون از خانه، 2باخت خانگی و 2 باخت بیرون از خانه و 3 تساوی خانگی و 4 تساوی بیرون از خانه داشته است.با توجه به آمار تیم خوبی در خانه و خارج از خانه است و باید دید در دوم چه نتایجی را میگیرد.

نویسنده:"امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27bz7v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اشرف: مرحله دوم لیگ دو را می‌خواهیم با صدرنشینی به پایان ببریم
سرمربی شهرداری کاشان مطرح کرد؛