تاریخ انتشار: 1402/05/14 00:43
خبری از سعید عزت‌اللهی نبود
کد خبر: 1574

بمب بزرگ اتحاد کلباء و مجیدی خنثی شد

برخلاف اعلام برخی از رسانه های اماراتی، اوانیلدو فرناندز به جای سعید عزت اللهی راهی اتحاد کلباء شد.
بمب بزرگ اتحاد کلباء و مجیدی خنثی شد

در شرایطی تیم های بزرگ فوتبال ایران در ماه های اخیر تلاش گسترده ای را برای به خدمت گرفتن سعید عزت اللهی انجام دادند، خبر غیرمنتظره توافق این ملی پوش با اتحاد کلباء از عصر جمعه در رسانه ها منتشر شد که تعجب همه را به دنبال داشت.

فقط 6 ماه از مدت زمان قرارداد این ملی پوش ایرانی با وایله بولد کلاب باقی مانده و تیم های مدعی فوتبال ایران از جمله استقلال، پرسپولیس و سپاهان به شدت خواستار جذب این بازیکن بودند و حتی درخواست رسمی خود برای جذب عزت اللهی را به باشگاه دانمارکی ارسال کردند که این مسئله منجر به افزایش رقم درخواستی وایله شد.

از سوی دیگر نیز وایله در بازی های اخیر خود، نام عزت اللهی را در فهرست خود قرار نداد و گفته می شد که آنها ملی پوش ایرانی را تحت فشار گذاشته اند که یا قراردادش را با این تیم تمدید کند یا با رقم مناسبی که رضایت این باشگاه دانمارکی را به دنبال داشته باشد، راهی تیم دیگری شود.

اوانیلدو فرناندز

عصر جمعه، باشگاه اتحاد کلباء در شبکه های اجتماعی خود تصویر مبهم و سیاه شده ای از بازیکن جدید خود را منتشر کرد و تنها به این موضوع بسنده کرد که فرد مذکور، قرار است شماره 6 ببرها را در فصل جدید بر تن کند. دقایقی بعد، یکی از صفحات هواداری باشگاه اتحاد کلباء مدعی شد خرید جدید این تیم عزت اللهی است. خبری عجیبی که به سرعت در فضای مجازی منتشر شد.

اما در آخرین ساعات روز جمعه، باشگاه اتحاد کلباء به صورت رسمی از خرید جدید و شماره 6 خود خبر داد که بر خلاف انتظارها، این فرد اوانیلدو فرناندز نام دارد.

اوانیلدو فرناندز

این مدافع اهل کیپ ورد که در تیم ویزلا پرتغال حضور داشت، با عقد قراردادی رسمی به اتحاد کلباء پیوست تا به عنوان شاگرد فرهاد مجیدی برای ببرها به میدان برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27d8v2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین ناکامی فرهاد مجیدی بعد از جذب قایدی

شکار بزرگ فرهاد، مهدی قایدی از استقلال!
اتحاد کلباء شماره 10 جدید خود را لو داد