تاریخ انتشار: 1395/06/12 14:38
کد خبر: 263898

درودگر: مدیون دروازه بان قطر هستیم/ بهتر است کی روش با برانکو تعامل کند

مدیرعامل پیشین ملوان خواستار تعامل کارلوس کی روش و برانکو شد و دلیل پیروزی شب گذشته تیم ملی را اشتباهات دروازه بان قطری دانست
درودگر: مدیون دروازه بان قطر هستیم/ بهتر است کی روش با برانکو تعامل کند

به گزارش سرویس فوتبال فرتاک ورزشی،در مورد بازی تیم ملی ایران مقابل قطر گفت: ناهماهنگی در میان بازیکنان تیم ملی واضح بود و به نظر می رسید تیم ملی نقشه و برنامه خاصی ندارد، ما باید خودمان را مدیون دروازه بان قطر بدانیم چون با توجه به اینکه در زمین خودی و با حضور نود هزار تماشاگر بازی می کردیم آنها بهتر از ما بودند و اگر دروازه بان قطر آن اشتباه را مرتکب نمی شد بازی با نتیجه تساوی صفر بر صفر به پایان می رسید.

وی افزود: تیمی که می خواهد به جام جهانی برود باید برنامه و هدف مشخص داشته باشد در گروه ما کره جنوبی، چین و قطر مدعی هستند و تیم ما نیز 60 الی 70 درصد شانس صعود دارد ولی به هر حال کار مشکلی پیش رو داریم.

مدیرعامل پیشین ملوان درباره نقش سرمربی تیم ملی در این پیروزی اظهار کرد: یکی از امتیازات تیم ما همین روحیه جنگندگی کارلوس کی روش است که خوشبختانه این روحیه را نیز به بازیکنان القا کرده است. اگر مربی ترسو باشد بازیکنان را هم به ترس وا می دارد و مربی که شهامت داشته باشد می تواند به بازیکنان درس شهامت و شجاعت بدهد. به نظر من کی روش پشتوانه خوبی برای تیم ملی است ولی تیم ما باید به هماهنگی بیشتری دست پیدا کند.

*نکونام هنوز در حال و هوای بازیکنی است

درودگر همچنین در مورد اخراج جواد نکونام در نخستین بازی خود به عنوان مربی گفت: علت اخراج نکونام را نمی دانم اما شنیده ام که حرکات او پس از به ثمر رسیدن گل باعث این اخراج شده است.یکی از دلایل اخراج این است که نکونام به صورت سیستماتیک دوره های مربی گری را سپری نکرده و به یکباره مربی تیم ملی شده است.

تیم ملی نیاز به مربی دارد که بتواند هیجانات خود را مدیریت کند، این بنده خدا(نکونام) هنوز در حال و هوای بازیکنی به سر می برد. البته رفتارهای احساسی و پر هیجان نکونام نشان از بی تجربگی وی در عرصه مربی گری دارد که طبیعی است و به مرور زمان بهتر می شود.

وی با اشاره به اهمیت کسب سه امتیاز در بازی با چین افزود: چین در بازی نخست خود مقابل کره جنوبی پس از دریافت دو گل از کره چهره ای خطرناک از خود به نمایش گذاشت، با توجه به اینکه بازی در کشور چین برگزار می شود به نظر من بازی سختی خواهیم داشت.

اگر ما بتوانیم سه امتیاز بازی در مقابل چین را کسب کنیم صعودمان پنجاه درصد قطعی خواهد شد و ایمان داشته باشید اگر در این بازی پیروز شویم در برابر کره جنوبی نیز شکست نخواهیم خورد.

درودگر در پایان در رابطه با کنایه های کی روش به برانکو در نشست خبری پس از بازی با قطر گفت: من کارلوس کی روش را خیلی قبول دارم اما برخی رفتارهای غیرحرفه ای وی را نمی پسندم. نباید میان مربیان ما تنش وجود داشته باشد.

بهتر است کی روش انرژی خود را برای درگیری با مربیان باشگاه ها و مطبوعات صرف نکند و تمرکز خود را روی تیم ملی بگذارد و با آنها در سایه تعامل مثبت کار کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27jd7n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نصیرزاده: اعتراض هماهنگ کی روش و کادرفنی به سوی داور حرفه ای بود