تاریخ انتشار: 1396/01/26 15:40
کد خبر: 217002

حاشیه‌های جدال ماشین سازی – پرسپولیس

ماموران نیروی انتظامی ورزشگاه یادگار برای حفظ امنیت تصمیم به جمع آوری پرچم پرسپولیسی ها کردند.
حاشیه‌های جدال ماشین سازی – پرسپولیس

 اولین جدال از روز دوم هفته بیست و هفتم را پرسپولیس در تبریز برابر ماشین سازی برگزار خواهد کرد و طرفین با انگیزه‌هایی متفاوت به مصاف یکدیگر خواهند رفت. شاگردان برانکو برای تثبیت قهرمانی و پایان بخشیدن به فصل موفقیت آمیز خود و فرهاد کاظمی و شاگردانش برای حفظ امید بقا در لیگ برتر.

01193005

* شاگردان برانکو ایوانکوویچ صبح امروز تمرین سبک و فرشینگ خود را در محیط هتل و به مدت 20 دقیقه برگزار کردند.

* علی اکبر طاهری و حمیدرضا گرشاسبی صبح امروز راهی تبریز شدند و صبحانه را کنار سرخپوشان صرف کردند. طاهری و گرشاسبی پس از صبحانه نیز دقایقی را به گفتگو با برانکو ایوانکوویچ پرداختند.

* برانکو ایوانکوویچ در این دیدار نیز سامان نریمان جهان و فرشاد احمدزاده را در اختیار نخواهد داشت.

* در فاصله یک ساعت مانده به شروع این دیدار حدود 500 هوادار پرسپولیسی و همین تعداد از طرفداران ماشین سازی در استادیوم حضور یافته‌اند و طرفداران تبریزی کری خوانی علیه سرخپوشان را آغاز کرده‌اند.

* ماموریان نیروی انتظامی و حراست مربوط به این دیدار به تماشاگران پرسپولیسی اجازه ورود به همراه پرچم را نداده‌اند تا حاشیه کوچکی در این زمینه شکل گیرد.

* استقبال هواداران دو تیم از این جدال به شکلی نبوده که باعث ترافیک در مسیرهای منتهی به استادیوم شوند و  خیابان های اطراف ورزشگاه آرام است و و روند ورود تماشاگران نیز کند می باشد.

* اتوبوس حامل بازیکنان ماشین سازی زودتر از رقیب در استادیوم حضور یافت و بازیکنان این تیم راهی رختکن شدند.

* دست فروشان اطراف استادیوم مشغول فروش پرچم و کلاه مربوط به تیم تراکتورسازی و البته ماشین سازی هستند و این در حالی است که پرچم پرسپولیس در این بین دیده نمی‌شود.

01193004

* بازیکنان پرسپولیس بعد از صرف ناهار و استراحت در جلسه فنی حضور یافتند و آخرین صحبت‌های برانکو در خصوص این دیدار را شنیدند و در ادامه نفرات اصلی بازی برابر ماشین سازی از سوی کادرفنی اعلام شد.

* بازیکنان پرسپولیس بعد از پایان جلسه فنی راهی لابی شدند تا برای حضور در استادیوم آماده شوند.

* با توجه به سالروز تولد علی اکبر طاهری، حضور او به استادیوم همراه با استقبال طرفداران این تیم بود تا آنها به تبریک تولد سرپرست این باشگاه بپردازند.

* برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش بلافاصله بعد از حضور در استادیوم به بررسی شرایط زمین و جوی پرداختند و در این بین سرمربی کروات سرخپوشان به شدت مورد توجه طرفداران حاضر در سکو قرار گرفت.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27mb8n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی پرسپولیس؛ همون همیشگی!

آقای برانکو وقت شناس باش/ پرسپولیسی ها قدر تو را می دانند اما وامدار کسی نیستند!
اختصاصی/ عظمت پرسپولیس هر نامی را تحت شعاع قرار می دهد