تاریخ انتشار: 1396/01/21 12:40
کد خبر: 218102

ذوب آهن و حسینی به دنبال اوج دوباره

ذوبی ها که در دیدار برابر بنیادکار موفق شده بودند به اولین پیروزی آسیایی خود دست پیدا کنند، در دیدار روز آینده به دنبال این هستند تا بتوانند علاوه بر شکست دوباره این تیم، به ناکامی های خود پایان دهند. ​​​​​​​
ذوب آهن و حسینی به دنبال اوج دوباره

پس از روی کار آمدن مجتبی حسینی، ذوبی ها توانستند نتایج فوق العاده ای به دست بیاورند و در برابر رقبای مختلف به برتری برسند، آنها در 11 بازی پس از روی کار آمدن حسینی توانستند به 7 پیروزی دست پیدا کنند که در این میان 5 برد این تیم به صورت پیاپی اتفاق افتاد. آنها در این بازی ها موفق شدند در دربی اصفهان به برتری برسند و اولین شکست پرسپولیسی ها را به این تیم تحمیل کنند. 

 

اما چند بازی پس از آغاز بازی های دور برگشت لیگ برتر، ذوبی ها به یکباره وارد بحران شدند، بحرانی که باعث شد این تیم نتایج درخشان قبلی خود را تکرار نکند و با تساوی و یا شکست به کارخود پایان دهد. سبزپوشان در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان با بدشانسی و ناکامی به کار خود ادامه دادند تا اینکه کسب سهمیه آسیایی این تیم برای فصل بعد و همینطور وضعیت شان برای صعود از گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا به خطر افتاد. 

 

مجتبی حسینی و شاگردانش خوب می دانند در صورتیکه دیر بجنبند ممکن است هر دو شانس نامبرده را از دست بدهند و به همین دلیل هرچه سریعتر باید نوار ناکامی های خود را پاره کنند، سبزقباها علی الحساب در دیدار فردا باید بازهم بنیادکار را از پیش رو بردارند تا با امید بیشتری به بازی های خود ادامه دهند، امید و انگیزه ای که آنها برای اوج دوباره لازم دارند تا بتوانند لااقل عنوان چهارمی لیگ برتر  را از آن خود کنند و بدین ترتیب شانس حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد را نیز داشته باشند. 


هواداران ذوب آهن نیز قطعا روز آینده به ورزشگاه فولادشهر خواهند آمد تا باز هم همان تیم میانه های فصل را ببینند که از سد هر حریفی می گذشت، اتفاقی که نیاز به حمایت و تشویق شدید آنها دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27mnmv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سهمیه لیگ قهرمانان استقلال قطعی شد