تاریخ انتشار: 1396/06/27 07:20
کد خبر: 182498

ستاره بدشناس پرسپولیس/ چه بد بیار است این پسر!

سیامک نعمتی

به گزارش فرتاک ورزشی؛ برانکو برای دیدار با پیکان با ترکیبی متفاوت وارد میدان شد و از وجود نعمتی هم که فصل گذشته در تیم مقابل یعنی پیکان حضور داشت، بهره برد، فرصتی مناسب برای سیامک  که شایستگی های خود را به اثبات برساند.

سیامک برای اولین بار بود که بعد از حضورش در جمع سرخ پوشان این شانس از سوی برانکو به او داده شده بود که در ترکیب اصلی قرار بگیرد، اما این پسر که می تواند یکی از خوب های فوتبال ایران باشد، خیلی بدشانس بود که هنوز بازی شروع نشده و دو تیم در حال محک زدن خود بودن، در دقیقه 5 دروازه پرسپولیس را توسط آقاخان باز شده دید تا تمامی برنامه های تاکتیکی برانکو بهم بریزد.

گل خوردن دقایق اولیه بازی همان و پرسپولیس تخت فشار قرار گرفتن از نظر روحی همان، و این تیم تاکتیک پذیر نتوانست بازی روان خود را مثل همیشه اجرا  نماید و در نهایت دیدیم که سیامک هم در این تیم نتوانست در بازی برابر پیکان انتظارات را برآورده کند و از زمین هم خارج شد.

اما ذکر یک نکته ضروریست که نعمتی باید بداند که در فوتبال همه چیز امکان پذیر است و دیدار با پیکان هم روز پرسپولیسی ها نبود و از بدشانسی او بود که باید در روزی به میدان برود که تیم کلا روز خوبی نداشته باشد!

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27p5od

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پروفسور برای اولین بار از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده می کند!