تاریخ انتشار: 1396/05/14 15:49
کد خبر: 190998

روزهای بد بازیکن ایرانی در روستوف

شماره 6 تیم ملی ایران در روستوف شرایط خوبی ندارد و هنوز فرصت بازی پیدا نکرده است.
روزهای بد بازیکن ایرانی   در روستوف

سعید عزت‌اللهی دو سال قبل از اتلتیکو مادرید به روستوف روسیه پیوست و در طول یک فصل و نیم تنها 17 بازی برای این تیم انجام داد و یک گل برابر تام تامسک در لیگ روسیه و یک گل مقابل اندرلخت بلژیک در مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند اما در نقل و انتقالات زمستانی گذشته به‌عنوان بازیکن قرضی راهی آنژی ماخاچ کالا شد.

عزت‌اللهی که برای فرصت حضور بیشتر در مسابقات، به آنژی ماخاچ کالا رفته بود در یک نیم‌فصل 11 بازی برای این تیم انجام داد اما با اتمام مدت حضور قرضی‌اش دوباره به روستوف برگشت.

این هافبک بلند قامت و جوان که امیدوار بود با رسیدن به مرز آمادگی بتواند در ترکیب فصل 18-2017 روستوف قرار بگیرد در سه هفته ابتدایی به طور کامل نیمکت نشین بوده و شب گذشته نیز در هفته چهارم لیگ روسیه مقابل آنژی ماخاچ کالا، تیم سابق خود با وجود اینکه در فهرست قرار داشت اجازه بازی پیدا نکرد.

عزت‌اللهی در چهار بازی اخیر روستوف یک دقیقه در زمین حضور نداشته که تداوم این مسئله می‌تواند در ادامه برای او مشکل‌ساز شود چراکه در سال منتهی به جام جهانی تمام بازیکنان و به ویژه هافبک‌های ایرانی سخت در تلاش هستند بتوانند نظر مثبت کارلوس کی‌روش را با نمایش درخشان در تیم‌های باشگاهی جلب کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27pjvg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سردار در ترکیب اصلی/ سعید نیمکت نشین