تاریخ انتشار: 1401/01/19 12:48
کد خبر: 23626

نویدکیا: صحبت‌های بین نیمه ما را به بازی برگرداند

سرمربی تیم سپاهان در کنفرانس خبری پس از بازی اعلام کرد در نیمه اول اصلا بازی خوبی انجام نداده‌اند اما بین دو نیمه توانسته‌اند ورق را برگردانند.
نویدکیا: صحبت‌های بین نیمه ما را به بازی برگرداند

محرم نویدکیا در کنفرانس خبری پس از پایان بازی مقابل پاختاکور به خبرنگاران گفت: درست است تیمم پیروز شد اما دوست دارم واقعیت‌های فوتبال را بگویم. نیمه اول بسیار بد بودیم و نظم تاکتیکی‌مان خوب نبودند و هافبک‌هایمان به مدافعان بسیار نزدیک بودند و فضاهای زیادی را از دست دادیم. برای تیم ما این مساله اصلا خوب نبود و نیمه اول بسیار بدی را پشت سر گذاشتیم اما در نیمه دوم بازیکنان‌مان بسیار خوب بودند و موقعیت‌های بسیار زیادی به دست آوردند.

او در ادامه افزود: می‌توانستیم بهتر از این از فرصت‌ها استفاده کنیم اما نشد. البته باید این را هم بگویم که پاختاکور هم چند موقعیت بسیار خوب داشت که نتوانست دروازه‌ ما را باز کند. در کل باید ایرادهایی که داشتیم را حل کنیم تا بتوانیم بازی‌های بهتری را انجام دهیم. به خاطر زحمتی که بازیکنان‌مان کشیدند از آن‌ها تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: در بازی‌های اول ممکن است چنین ناهماهنگی‌هایی به وجود بیاید. در رختکن صحبت‌ کردیم و توانستیم به بازی برگردیم و شرایط خوبی پیدا کنیم. ما روی ضربات ایستگاهی هم کار کردیم و خدا را شکر امروز توانستیم روی این مساله هم بسیار خوب کار کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27q8l6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دروازه بان استقلال: دوست و دشمنم را شناختم