تاریخ انتشار: 1402/06/03 14:51
کد خبر: 626

حضور مسئولان سپاهان در کارگاه آموزشی لیگ قهرمانان آسیا

مسئولان سپاهان در کارگاه آموزشی لیگ قهرمانان آسیا حاضر شدند تا در جریان آخرین قوانین و دستورالعمل‌ها کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار بگیرند.
حضور مسئولان سپاهان در کارگاه آموزشی لیگ قهرمانان آسیا

به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان،  کارگاه آموزشی لیگ قهرمانان فصل 2023-2024 در حاشیه مراسم قرعه‌کشی این دوره از مسابقات، باحضور نمایندگان باشگاه  سپاهان برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی، نمایندگان باشگاه‌های حاضر در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با آخرین جزئیات و قوانین مسابقات آشنا شدند.

 بررسی کلیه قوانین و دستورالعمل‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا در خصوص موضوعات مسابقات، ایمنی و امنیت بازی‌ها، مسائل حقوقی، رسانه، فناوری در فوتبال، شرکای تجاری، اصلاحات مربوط به فرمت مسابقات در فصل 2024-2025 از جمله موارد مطرح شده در این کارگاه بود.

 حامد اصفا، مدیر امور بین‌الملل باشگاه سپاهان، مهدی سلیمی، مدیر تیم فوتبال و مسعود سعیدی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان به نمایندگی از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در این نشست شرکت کردند.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان ,

همچنین چهارمین جلسه کمیته بازاریابی AFC به صورت کنفرانس ویدیویی برگزار شد که در این جلسه محمدرضا ساکت به عنوان یکی از اعضای کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال آسیا حضور داشت.

کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا دارای 14 عضور از کشورهای ایران، کره‌جنوبی، چین، امارات، ژاپن، قطر، عربستان، عمان، لبنان، کویت، هند، گوام، بنگلادش و بوتان است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qdd3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدارک آسیایی سپاهان به فدراسیون فوتبال تحویل داده شد