تاریخ انتشار: 1402/05/29 17:08
کد خبر: 850

تقابل ناگهانی بازیکن ایرانی با بارسلونا(عکس)

فوتسالیست ایرانی والدپنیاس در فهرست این تیم برای دیدار با بارسلونا حضور دارد.
تقابل ناگهانی بازیکن ایرانی با بارسلونا(عکس)

تیم فوتسال والدپنیاس اسپانیا که برای دومین سال پیاپی سعید احمدعباسی را دراختیار دارد، در ادامه روند آماده سازی پیش فصل، امشب در یک مسابقه دوستانه مقابل تیم بارسلونا قرار می گیرند.

سعید احمدعباسی که سال گذشته ۹ گل در لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا به ثمر رساند و در دیدار هفته بیست و یکم این رقابت‌ها نیز توانسته بود دروازه بارسلونا را باز کند، امشب هم برابر آبی اناری‌ها قرار می گیرد و یک دیدار دوستانه برابر قهرمان فصل گذشته برگزار خواهد کرد.

تیم فوتسال بارسلونا که در فصل گذشته لیگا ناسیونال و کوپا دل ری به قهرمانی دست یافت، در آستانه شروع فصل جدید از ساعت ۲۲ امشب (به وقت ایران) در سالن اختصاصی باشگاه والدپنیاس، به مصاف یاران احمدعباسی می رود که نام ملی پوش ایرانی هم در لیست تیمش برای این بازی حضور دارد.

احمدعباسی

احمدعباسی که یکی از ستاره‌های تیم ملی فوتسال به حساب می آید، در کنار حسین طیبی، سالار آقاپور و مسلم اولادقباد، چهار بازیکن ایرانی شاغل در لیگا ناسیونال اسپانیا در فصل جدید هستند.

فوتسالیست ایرانی والدپنیاس که تجربه قهرمانی در لیگ برتر را دارد، امیدوار است در اسپانیا نیز همراه با تیمش به افتخار برسد که البته با وجود بارسلونا و پالما بعید به نظر می‌رسد این اتفاق بیفتد.

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qw63

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پدیده بارسلونا قصد رفتن دارد