تاریخ انتشار: 1396/03/23 17:08
کد خبر: 203926

اختصاصی/آخرین توصیه برانکو به هواداران/کد ویژه پرفسور/قطار پرسپولیس برای فتح آسیا کامل حرکت میکند

سرمربی پرسپولیس درخصوص نقل و انتقالات توصیه های جالبی به هواداران کرد
اختصاصی/آخرین توصیه برانکو به هواداران/کد ویژه پرفسور/قطار پرسپولیس برای فتح آسیا کامل حرکت میکند

برانکو ایوانکوویچ که در کشور کرواسی به سر میبرد در تعطیلات هم بیکار ننشسته است و هر روز با باشگاه پرسپولیس در ارتباط است؛شاید یکی از دلایلی که باعث شده لیست پرسپولیس پر تر از فصل گذشته باشد بسته شدن لیست پرسپولیس کاملا منطقی و به دور از کری های رسانه ای و بازیکن سفارشی باشد.

باشگاه پرسپولیس موفق شده است تا این لحظه شاکله اصلی خود را حفظ کند و به توصیه برانکو در چهار پست که به شدت احساس نیاز میکرد بازیکن جذب کند.این دقیقا چیزی است که مرد کروات از باشگاه پرسپولیس انتظار داشت.

پرسپولیس موفق شده است در فصل نقل و انتقالات ابتدا شجاع خلیل زاده را که مدتها قصد جذب این بازیکن را داشت به این تیم ملحق کند و گادوین منشاء و سیامک نعمتی دو بازیکن تاثیر گذار پیکان که در فاز هجومی فعالیت میکنند را جذب کرد.

و در آخر موفق شد دفاع چپ ۲۴ ساله سپید رود که مشتریان زیادی داشت را به جمع سرخپوشان ملحق کند.

تنها گره نقل و انتقالاتی سرخپوشان که در صورتی که این اتفاق محقق شود و احتمالش زیاد است تمدید کمال کامیابی نیا و سروش رفیعی و بازگشت نوراللهی است که در این صورت سرخپوشان ناگزیر به خارج کردن بازیکنان از لیست هستند.

برانکو با تایید اینکه این فصل فقط برحسب نیاز بازیکن جذب میکند به هواداران توصیه کرده است که از فضای احساسی دور شوند و یکدل و هماهنگ همگی برای قهرمانی چند جام در فصل پیش رو و به خصوص فتح جام باشگاههای آسیا تلاش کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27vnle

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ثبات 50 ساله و معادلات کاپیتانی در پرسپولیس
گزارشی از سابقه شاگردان برانکو با پیراهن سرخ؛