تاریخ انتشار: 1402/01/20 02:28
داستان اروپا متفاوت است:
کد خبر: 8102

اعتراف آنچلوتی: انگیزه زیادی نداشتیم!

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، اعتراف کرد تیمش مقابل ویارئال با انگیزه کامل وارد میدان نشده است.
اعتراف آنچلوتی: انگیزه زیادی نداشتیم!

 بعد از شکست خانگی امشب مقابل ویارئال، رئال مادرید حالا یک بازی بیشتر از بارسلونا داشته و 13 امتیاز کمتر از این تیم گرفته تا تقریبا داستان لالیگا را تمام شده بداند. کارلو آنچلوتی، سرمربی باتجربه رئال مادرید، مدعی شد در لیگ قهرمانان و برابر چلسی شرایط متفاوت است و بازیکنان این تیم با انگیزه کامل وارد میدان خواهند شد.

کارلو آنچلوتی گفت: "امشب بازی سختی برابر ویارئال داشتیم، زیرا ما در جریان این مسابقه توپ را به خوبی پس نمی گرفتیم و بازیکنان حریف نیز هنگام مالکیت توپ به خوبی بازی می کردند. ما در این دیدار خوب دفاع نکردیم و به نظر من می توانستیم بهتر عمل کنیم. برای ما دشوار بود که با 100% انگیزه در میدان حاضر باشیم.

این اتفاق دیگر رخ داده و ما در این بازی شکست خورده ایم، اما چهارشنبه شب و در لیگ قهرمانان داستان دیگری در پیش خواهد بود. انگیزی و عطش تیم کمی کاهش یافته است، اما ما قطعا در روز چهارشنبه در اوج آمادگی در میدان حاضر خواهیم بود. تغییر دادن ترکیب تیم برای بازی امشب اجتناب ناپذیر بود، زیرا در برابر بارسلونا بازیکنان تیم به شدت خسته شده بودند.

موقعیت هایی داشتیم و می توانستیم قبل از دریافت گل را 3-1 به سود خود کنیم تا در ادامه سرعت بازی نیز کاهش یابد، اما این اتفاق رخ نداد و ما در مقابل حملات حریف خوب دفاع نکردیم. به نظر من این موضوع که از انگیزه کامل برای این دیدار برخوردار نبودیم، کاملا طبیعی است. ما سازماندهی خوبی در این بازی نداشتیم. آنها به خوبی توپ را کنترل می کردند و باز پس گیری توپ برای ما دشوار بود. همچنین ما مانند چند بازی گذشته از موقعیت های گلزنی خود به خوبی استفاده نکردیم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27vqv2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آنچلوتی: هیچکس نگران آینده من در رئال نباشد
فقط به رئال فکر می‌کنم