تاریخ انتشار: 1396/10/17 23:24
کد خبر: 165750

طارمی هر سال حاشیه برای پرسپولیس ایجاد می‌کند!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: طارمی هر سال برای پرسپولیس حاشیه ایجاد می‌کند و این بار هم قصد جدایی از این تیم را دارد.
طارمی هر سال حاشیه برای پرسپولیس ایجاد می‌کند!

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره اینکه طارمی تمایل ندارد در تمرینات پرسپولیس شرکت کند، اظهار کرد: طارمی از لحاظ مسائل فنی بازیکن فوق العاده ای است اما او اخلاق و منش حرفه ای را رعایت نمی کند.

او ادامه داد: طارمی 3 سال در تیم پرسپولیس حضور داشته است و هر سال حاشیه هایی برای تیم درست می کند. این بازیکن نقش زیادی در محرومیت  نقل و انتقالاتی پرسپولیس دارد اما او قصد جدایی از این تیم را دارد.  به نظرم طارمی باید خویشتن دار باشد و خیلی سریع تصمیم به جدایی از پرسپولیس نگیرید.

طارمی در لیگ قهرمانان آسیا می تواند به پرسپولیس کمک کند

فنونی زاده بیان کرد: پرسپولیس در لیگ برتر به طارمی نیاز ندارد چرا که علیپور و منشا به خوبی جای خالی این بازیکن را پر کردند. البته این بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا می تواند به پرسپولیس کمک کند. اگربا جدایی طارمی مبلغ زیادی نصیب باشگاه شود در آن صورت انتقال این بازیکن به تیم دیگر راهکار خوبی است.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: طارمی می خواهد از پرسپولیس جدا شود، براین اساس بهتر است بازیکنی که دلش با سرخپوشان پایتخت نیست از این تیم برود. در دوران ما، بازیکنان با میل خودشان تیم را رها نمی کردند و نظر سرمربی و مدیرعامل تیم در جدایی شان اهمیت داشت اما اکنون بازیکنان فقط به پول فکر می کنند و به نظر هواداران اهمیت نمی دهند.

طارمی با پیوستن به الغرافه قطر فوتبالش نابود می شود

او بیان کرد: به نظرم طارمی با پیوستن به باشگاه الغرافه قطر فوتبالش نابود می شود و کیفیت بازی اش پایین می آید.

برانکو گزینه هدایت تیم ملی بعد از جام جهانی است

 فنونی زاده درباره تاخیر در تمدید قرارداد برانکو تصریح کرد: من شنیدم که با برانکو صحبت شده است تا بعد از جام جهانی هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد. به نظرم تمدید قرارداد بازیکنان مهمتر از عقد قرارداد با برانکو است. مسئولان باشگاه باید در ابتدا بازیکنان را حفظ کنند و بعد به دنبال تمدید قرارداد برانکو باشند.

علیپور با حضور در تیم ملی روحیه اش افزایش می یابد

پیشکسوت پرسپولیس درباره دعوت نشدن علیپور و خلیل زاده به تیم ملی گفت: کی روش هنوز لیست نهایی بازیکنان را برای جام جهانی 2018 روسیه اعلام نکرده است اما اگر علیپور به تیم ملی دعوت می شد در آن صورت این بازیکن با روحیه بالا بازی می کرد. طارمی محروم است اما به تیم ملی دعوت می شود. البته کمال کامیابی نیا به حقش رسید و امیدوارم جایگاه خود را در تیم ملی حفظ کند.

او ادامه داد: علیپور آماده ترین مهاجم لیگ برتر است و حضور در تیم ملی برای سابقه فوتبالی اش خوب بود.  شجاع خلیل زاده هم بهترین مدافع است و او به همراه پور علی گنجی می توانند چندین سال، خط دفاع تیم ملی را تضمین کنند.

برانکو نتیجه گیری را فدای مسائل انضباطی نمی کند

فنونی زاده  درباره جریمه بازیکنان متخلف پرسپولیس بیان کرد: برانکو برای نظم و انضباط تیمی اهمیت زیادی  قائل است و هیچ وقت نتیجه گیری را فدای مسائل انضباطی نمی کند. به نظرم اقدام برانکو در تنبیه انضباطی احمد زاده و منشا درست بود.کی روش برای جام جهانی روسیه فقط 2 - 3 بازیکن پرسپولیس را دعوت می کند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: تیم پرسپولیس نتایج خوبی در لیگ برتر گرفته است اما مسائل حاشیه ای مشکلاتی را برای این تیم به وجود آورده است. امیدوارم با درایت مسئولان و کادر فنی پرسپولیس مشکلات حل شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27wrng

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 فنونی‌زاده:جای مدیران پرسپولیس بودم طارمی را دیگر قبول نمی‌کردم