تاریخ انتشار: 1396/08/06 14:06
کد خبر: 176174

دفاع سجاد شهباززاده از عملکردش: صحبت هایی که درمورد من مطرح می شود منطقی نیست!

مهاجم استقلال از خود بابت گل نزدن در این فصل دفاع می کند.
دفاع سجاد شهباززاده از عملکردش: صحبت هایی که درمورد من مطرح می شود منطقی نیست!

سجاد شهباززاده در این فصل هنوز در گلزنی موفق نبوده است هرچند که او 2 ماه به دلیل مصدومیت دور از تمرینات این تیم بود و هفته های زیادی را از دست داده است.

شهباززاده در مورد انتقادهایی که به او می شود می گوید: وقتی در استقلال بازی می کنی طبیعی است که عملکردت زیر ذره بین است. من با انتقادهای درست مشکلی ندارم اما سوال باید منصفانه تر در مورد من نظر بدهند. من با نقد درست مشکلی ندارم اما واقعا خیلی از صحبت هایی که در مورد من می شود اصلا منطقی نیست.

او ادامه داد: من موقعیتی در این بازی ها داشته ام و گل نزده ام؟ کدام توپ در محوطه 18 قدم به من رسیده است که من در گلزنی ناموفق بوده ام. اگر از من انتقاد می کنند حداقل کارنامه من را نگاه کنند. من از انتقاد ناراحت نمی شوم اما انتقادی که سازنده باشد.

وی افزود: دو فصل خیلی خوب در استقلال داشتم و هنوز هم چیزی تغییر نکرده است. من کاملا آماده هستم و همیشه خودم را آنالیز می کنم. من در تمام بازی در فضاهای درستی قرار دارم اما توپ را به من نمی دهند، دیگر باید چه کار کنم؟ اگر مهاجم دیگری باشد وقتی توپ به او نمی رسد می توند کاری از پیش ببرد؟

مهاجم استقلال در پاسخ به این سوال که این که شفر در تمام مصاحبه هایش در مورد مشکل خط حمله صحبت می کند و آیا این موضوع او را ناراحت نمی کند هم گفت: از زمانی که به استقلال آمده ایم کمی در مورد انتقادها مقاوم تر شده ایم. طبیعی است که این مسائل ناراحت کننده است اما فکر می کنم آقای شفر به صورت کلی و در مورد سازمان تهاجمی تیم که هر 11 نفر در آن نقش دارند حرف زده است نه یک فرد خاص.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27x8ov

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگرانی پیشکسوت آبی ها از آینده استقلال با شفر