تاریخ انتشار: 1396/08/06 13:44
کد خبر: 176176

نگرانی پیشکسوت آبی ها از آینده استقلال با شفر

شال آبی‌ شفر نشان‌گر شناختش از استقلال است.
نگرانی پیشکسوت آبی ها از آینده استقلال با شفر

رضا حسن‌زاده درباره داربی ۸۵ که با برتری تیم پرسپولیس به پایان رسید، گفت: بازی بدی را شاهد نبودیم. خدا را شکر برخلاف تصور من، بازی خوب بود. معتقدم شفر می‌توانست ترکیب بهتری را بچیند. او می‌توانست از بازیکنان با تجربه‌تر مثل پادوانی استفاده کند و چشمی را به جلو ببرد. به هرحال او نیاز به زمان بیشتری دارد تا استقلال و بازیکنان را بشناسد.

وی در پاسخ به این سوال که آینده آبی‌ها را با شفر چگونه می‌بیند، گفت: این سومین بازی شفر با استقلال بود. او حدود یک ماه است که با استقلال کار می‌کند و خودش برخی چیزها را متوجه شده و شال آبی‌ هم نشان‌گر همین شناخت جدید است. با این‌ حال ما انتظار داریم استقلال جنگنده‌تر باشد. من نگرانم که استقلال با شفر هم به جایی نرسد و یک هزینه روی دستمان باقی بماند و فصل بعد با یک مربی داخلی کار کنیم. من از اول هم گفته بودم مربی داخلی در این مقطع بیشتر به درد ما می‌خورد تا خارجی. طبیعی است در نیم فصل یک عده از تیم جدا شوند و خود یان مسئله هم حواشی زیادی برای ما درست کند. پس باید به سمت آرامش برویم.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: من اخیرا دیده‌ام که هواداران استقلال از افتخاری مدیرعامل استقلال بابت یارگیری انتقاد می‌کنند و این درحالی است که به نظرم او در یارگیری خوب عمل کرد. یعنی تمام آن چه را کادر فنی قبلی می‌خواست خرید. شاید اگر استقلال پول بیشتری داشت جای شفر فرد دیگری را می‌آورد. در کل من امیدوارم استقلال به دوران اوج، مثل زمانی که ما بازی می‌کردیم، برگردد. من الان هواداران را درک می‌کنم. می‌دانم چه می‌کشند. بازیکن استقلال پولش را می‌گیرد ولی هوادار دلش به معرفت این بازیکن گرم است.

حسن‌زاده در پایان افزود: زیبایی فوتبال به همین است که حتی نیم ساعت بعدش را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. با این‌حال، شرایط برای صدرنشینی استقلال در لیگ خیلی سخت است و شاید بهتر باشد آنها روی جام حذفی و آسیا تمرکز بیشتری بگذارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39xaqe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شفر نسخه رحمتی را پیچید